محمدزاده: برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لحظه ای عقب نشینی نمی کنیم، خطیبی مهربان و خوش قلب است

به گزارش بارازعلی، مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بر این عقیده است که آنها می توانند در فصل جاری جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند.

محمدزاده: برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لحظه ای عقب نشینی نمی کنیم، خطیبی مهربان و خوش قلب است

وحید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد فوق العاده آلومینیوم تا خاتمه هفته نهم لیگ برتر گفت: خیلی ها انتظار نداشتند چنین نتایجی بگیریم، ولی از همان ابتدای فصل به کارمان ایمان داشتیم و خدا را شکر که خوب امتیاز گرفتیم. ما هر چه داریم در زمین مسابقه رو می کنیم و دنبال این هستیم تا یک شگفتی بزرگ را رقم بزنیم و طرفداران آلومینیوم و مردم اراک را مسرور کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می توانند مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند، گفت: هدف اول ما همین است. اعتقاد دارم که می توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم و این موضوع دور از دسترس ما نیست. ما بازیکنان خوبی داریم و یک کادر فنی فوق العاده نیز راهنمایی تیم را برعهده دارند. باشگاه هم کوشش می نماید تا همواره از تیم حمایت کند. البته صحبت کردن درباره آخر فصل خیلی زود است و مسئله مهم دیگر این است که نباید انتظارات از آلومینیوم بالا باشد.

محمدزاده بعلاوه خاطر نشان کرد: آلومینیوم طرفداران فهیم و باهوشی دارد و آنها می دانند که هر تیمی ممکن است روزهای خوب و بد داشته باشد. مهم این است که طرفداران در روزهای بد هم کنار ما باشند و ما هم کوشش می کنیم تا برترین نتایج ممکن را بگیریم. مطمئناً برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لحظه ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی در خصوص آمار فوق العاده آلومینیوم و خوردن فقط یک گل در 9 مسابقه توضیح داد: من دوست ندارم این آمار فوق العاده را فقط به خط دفاعی ربط بدهم و اگر گل می زنیم یا گل نمی خوریم همه اعضای تیم در آن نقش دارند.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم درباره کار کردن با رسول خطیبی گفت: شاید آقا رسول در کنار خط گاهی اوقات عصبانی گردد، ولی او در مجموع یک مربی مهربان و خوش قلب است که همواره حس بردن و جنگجویی دارد. کار کردن با خطیبی لذت بخش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2163

به "محمدزاده: برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لحظه ای عقب نشینی نمی کنیم، خطیبی مهربان و خوش قلب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدزاده: برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لحظه ای عقب نشینی نمی کنیم، خطیبی مهربان و خوش قلب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید