مقابل پرسپولیس کار سختی داریم، نگران گلزنی تیمم نیستم

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت 17:30 فردا شنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

مقابل پرسپولیس کار سختی داریم، نگران گلزنی تیمم نیستم

محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از این بازی با بیان اینکه ملاقات با پرسپولیس همواره شرایط خاص خودش را دارد، گفت: در ملاقات هفته قبل با استقلال عملکرد خوبی داشتند و از حریف برتر بودیم. باخت به استقلال چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نمی کند.

وی تاکید نمود: شاید نتایج ما قابل دفاع نباشد ولی نسبت به حریفانمان در هر مسابقه 70، 80 پاس بیشتر داده ایم. در مسابقات قبلی خوب بازی نموده ایم و باید تمرکزمان را بالاتر ببریم.

سرمربی نساجی یادآور شد: بازیکنان ما همان نفراتی هستند که در چند هفته ابتدایی 13 گل زدند و نگران عدم گلزنی آنها نیستم.

مهاجری در مورد مشکل عدم صدور مجوز بازی تعدادی از بازیکنان تیمش گفت: این مشکل یک شبه ایجاد نشده و مربوط به چند سال اخیر است. این مسائل در حال رفع شدن است. از هفته گذشته محمد قاضی و علیرضا حقیقی هم به تیم اضافه شده اند.

سرمربی نساجی در انتها با بیان اینکه نظری را در بازی برابر پرسپولیس در اختیار ندارد، گفت: پرسپولیس سه دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و کار سختی در این مسابقه داریم ولی امیدواریم اتفاقات مسابقه باب میل ما باشد تا پس از سوت داور، ما تیم خرسند زمین باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 770

به "مقابل پرسپولیس کار سختی داریم، نگران گلزنی تیمم نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل پرسپولیس کار سختی داریم، نگران گلزنی تیمم نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید