نادلر: شواهد بسیار محکمی علیه ترامپ داریم

به گزارش بارازعلی، رئیس کمیته قضایی کنگره آمریکا خاطرنشان کرد شواهدی که نشان می دهد ترامپ در مساله اوکراین گیت منافع شخصی را بالاتر از منافع ملی و قرار داده خیلی محکم است.

نادلر: شواهد بسیار محکمی علیه ترامپ داریم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جری نادلر، رئیس کمیته قضایی کنگره آمریکا با اعلام اینکه احتمالا تا آخر هفته جاری درباره استیضاح ترامپ در پرونده رسوایی اوکراین گیت رای گیری می گردد گفت: شواهدی که نشان می دهد ترامپ در مساله اوکراین گیت منافع شخصی را بالاتر از منافع ملی و منافع کشورش قرار داده خیلی محکم است.

نادلر گفت: ما شواهد بسیار محکمی علیه ترامپ داریم. من فکر می کنم اگر پرونده استیضاح ترامپ را به یک هیات منصفه در دادگاهی بسپاریم حکم محکومیت او را در عرض 3 دقیقه صار خواهند کرد.

: پرونده استیضاح ترامپ وارد مرحله جدید شد

پیش از این و پس از دستور نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به کمیته قضایی مجلس نمایندگان برای تدوین گزارش استیضاح ترامپ، جری ندلر، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان روز شنبه گزارش 52 صفحه ای خود را منتشر کرد.

ندلر پس از انتشار این گزارش طی پیامی در حساب توئیتری خود، در این باره شرح داد: بدترین کابوس برنامه ریزان چیزی است که ما در همین لحظه با آن روبرو هستیم. (بیشتر بخوانید)

زو لوفگرن، رئیس کمیته اجرایی مجلس نمایندگان آمریکا نیز با تشبیه دونالد ترامپ به ریچارد نیکسون، رئیس جمهور پیشین آمریکا، اعلام نمود ترامپ از قدرت خود سوء استفاده می نماید. (بیشتر بخوانید)

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 804

به "نادلر: شواهد بسیار محکمی علیه ترامپ داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادلر: شواهد بسیار محکمی علیه ترامپ داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید