نفوذ کرونا به اردوگاه های پناهندگان یونان

به گزارش بارازعلی، رسانه ها از مثبت شدن تست کرونای اولین پناهنده در یکی از اردوگاه های یونان خبر داده اند.

نفوذ کرونا به اردوگاه های پناهندگان یونان

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، اولین مورد ابتلا به کرونا در یک اردوگاه پناهندگان در یونان گزارش شده است.

به گزارش وزارت مهاجرت یونان فرد مبتلا زنی است که بعد از تولد فرزندش در بیمارستانی در آتن ابتلایش به کرونا تشخیص داده شد. افرادی که با این زن مهاجر آفریقایی در ارتباط بوده اند سریعاً در قرنطینه قرار گرفتند. حالا تحقیقات در حال اجرا است تا تعیین گردد این زن پناهنده دقیقاً در کجا به این ویروس آلوده شده است.

بسیاری از کارشناسان درباره وقوع فاجعه بر اثر نفوذ کرونا به کمپ های پناهندگان در جزایر یونان به ویژه کمپ موریا در جزیره لیسبوس هشدار می دهند.

در این اردوگاه شمار زیادی از پناهندگان بدون امکانات بهداشتی و پزشکی کافی در شرایط فاجعه باری زندگی می نمایند و بیشتر آن ها دارای بیماری های زمینه ای هستند.

بسیاری نهادها و کارشناسان درباره وقوع فاجعه در این اردوگاه ها بعد از شیوع کرونا هشدار داده و خواهان تخلیه فوری آن شده اند.

یونان هم از جمله کشورهایی است که تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 1314 نفر به این بیماری مبتلا شده و 49 نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 985

به "نفوذ کرونا به اردوگاه های پناهندگان یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذ کرونا به اردوگاه های پناهندگان یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید