هدف یوونتوس؛ تمدید قرارداد دمیرال

به گزارش بارازعلی، باشگاه یوونتوس در پی تمدید قرارداد مدافع ترکیه ای خود است.

هدف یوونتوس؛ تمدید قرارداد دمیرال

به گزارش خبرنگاران، مریح دمیرال که در اواخر دی ماه و در فزونی 2 بر یک تیم فوتبال یوونتوس در خانه رم در هفته نوزدهم سری A ایتالیا، از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ خود و مینیسک مصدوم شد، ممکن است در آینده ای نزدیک قرارداد جدیدی را با این باشگاه ایتالیایی امضا کند. بر اساس گزارش سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس به دنبال حفظ طولانی مدت دمیرال 21 ساله است، به همین منظور در تابستان پیش رو قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد خواهد داد.

این مدافع ترکیه ای که به خاطر این مصدومیت در حدود پنج ماه دیگر به دور از مستطیل سبز خواهد بود، در 6 ماه اول حضورش در یوونتوس خیلی فرصت بازی پیدا نکرد و حتی زمزمه جدایی اش از این تیم برسر زبان ها بود اما مائوریتزیو ساری درادامه با بازی دادن به او به دمیرال این اطمینان را داد که او جزئی از برنامه های یوونتوس است.

مریح دمیرال که تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 18 میلیون یورو از ساسولو به یوونتوس پیوست، از فرصتی که مائوریتزیو ساری در اواسط فصل جاری به وی داد، نهایت استفاده را برد و ضمن نیمکت نشینی ماتیس دلیخت، زوج خوبی را با لئوناردو بونوچی در غیاب جورجو کیه لینیِ مصدوم شکل داد اما مصدومیت بدموقع او باعث شد تا دلیخت دوباره به ترکیب یووه بازگردد.

مدافع تیم ملی فوتبال ترکیه که تا انتها ماه ژوئن 2024 با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل 7 بازی برای یووه انجام داد و یک گل زده و یک پاس گل هم در کارنامه اش دیده می گردد. دمیرال که فصل برایش تمام شده است، بازی های یورو 2020 را هم از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1054

به "هدف یوونتوس؛ تمدید قرارداد دمیرال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف یوونتوس؛ تمدید قرارداد دمیرال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید