هشتمین دور رایزنی های سیاسی نهادهای دیپلماتیک قزاقستان و فرانسه

به گزارش بارازعلی، مرکز مطبوعاتی وزارت امور خارجه قزاقستان از برگزاری هشتمین دور رایزنی های سیاسی بین نهادهای دیپلماتیک این کشور و فرانسه به صورت مجازی اطلاع داد.

هشتمین دور رایزنی های سیاسی نهادهای دیپلماتیک قزاقستان و فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، هشتمین دور رایزنی های سیاسی بین وزارتخانه های امور خارجه قزاقستان و فرانسه به صورت مجازی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، ریاست هیات های دو کشور در این مذاکرات را یرلان عالمبایف معاون وزیر امور خارجه قزاقستان و فردریک موندولینی مدیر اداره قاره اروپا وزارت امور خارجه فرانسه بر عهده داشتند.

در چارچوب این مذاکرات علاقه متقابل طرفین برای تقویت گفت وگوی سیاسی در سطوح عالی ابراز و تعهد متقابل برای توسعه بیشتر همکاری در روحیه مشارکت استراتژیک تایید شد.

دیپلمات های قزاقستان و فرانسه در مورد تمام برنامه های دوجانبه، از جمله در زمینه های سیاسی، تجاری و مالی، سرمایه گذاری، نظامی و دفاعی و بعلاوه فرهنگی و بشردوستانه همگام سازی و در مورد مسائل مهم دستور کار بین المللی گفتگو کرند.

علاوه بر این، شرکت کنندگان این مذاکرات راه های تشدید گفت وگوی بین پارلمانی و توسعه چارچوب قانونی روابط دوجانبه را آنالیز کردند.

در نتیجه این مذاکرات طرفین پایبندی برای ادامه گفت وگوی سیاسی با اعتماد و همکاری مالی فعال سنتی را تایید کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1929

به "هشتمین دور رایزنی های سیاسی نهادهای دیپلماتیک قزاقستان و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین دور رایزنی های سیاسی نهادهای دیپلماتیک قزاقستان و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید