هینن: اعتراضم مربوط به ارومیه نبود، از اینکه امنیت تیمم تامین نشد، عصبانی ام، از یکی از تیم های بزرگ اروپایی پیشنهاد جدی دارم

به گزارش بارازعلی، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: تیم ملی لهستان در صورت صعود به مرحله نهایی مسابقات با تیم دوم خود به شیکاگو خواهد رفت.

هینن: اعتراضم مربوط به ارومیه نبود، از اینکه امنیت تیمم تامین نشد، عصبانی ام، از یکی از تیم های بزرگ اروپایی پیشنهاد جدی دارم

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ویتال هاینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان ار اتفاقات پس از بازی مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملت های 2019 به عنوان یکی از عجیب ترین رویدادهای عمرش یاد می نماید. تیم او در این شب در حالی که 2 بر یک از ایران پیش بود با نتیجه 3 بر 2 در یک بازی دراماتیک شکست خورد.

سرمربی بلژیکی تیم ملی لهستان در خصوص برخورد ارومیه با اتوبوس حامل شاگردانش به خبرنگار خبرنگاران گفت: واقعاً ترسیده بودیم. مردم ارومیه به اتوبوس ما مشت می زدند و بعضی از آنها علامات زشتی با دست خود به ما نشان می دادند.

او ادامه داد: جالب اینکه تنها 2 پلیس برای تامین امنیت در اتوبوس ما حاضر بودند و برای من سوال است که اگر برنده می شدیم چه بر سر ما می آمد؟! شاید ما را می کشتند. من با تیم ملی لهستان و هر تیم دیگری، هرگز به ایران بر نخواهم گشت.

هاینن توضیح داد: در نظر داشته باشید که اعتراض من تنها در خصوص شهر ارومیه و مردم این شهر نیست. اگر چنین اتفاقی برای تیم ما در ایتالیا هم می افتاد من همین برخورد را داشتم. من از اینکه امنیت تیم من تامین نشده است، عصبانی هستم. پلیس هایی که در ماشین ما بودند قطعاً خدا نبودند که ما را از جمیع اتفاقات در امان بدارند.

وی گفت: گزارش کاملی از این اتفاقات به فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال لهستان ارسال نموده ام و پیگیر آن هستم.

هاینن در خصوص شائبه هایی که در خصوص صحت نامه عذرخواهی میهاو کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان مطرح می شد، گفت: من پیش از قرائت نامه عذرخواهی از متن آن اطلاعی نداشتم ولی آن نامه قطعاً از سوی فدراسیون والیبال لهستان بوده و شکی در این مورد وجود ندارد.

سرمربی پیشین تیم های ملی آلمان و بلژیک در خصوص اینکه چرا اصرار دارد که تیمش به مرحله نهایی لیگ ملت ها نرود، گفت: من یک مربی هستم و شغلم کسب پیروزی برای تیمم است. من دوست دارم در تمام بازی ها پیروز شوم ولی در این مورد خاص و در سال 2019، تمام تمرکز من روی کسب سهمیه المپیک و سپس موفقیت در المپیک است. من دوست دارم تیم ملی لهستان در همه مسابقات پیروز گردد و به مرحله نهایی لیگ ملت ها نیز برسد ولی تیم ملی لهستان در صورت صعود به مرحله نهایی مسابقات با تیم دوم خود به شیکاگو خواهد رفت.

ویتال هاینن در خصوص فعالیت باشگاهی خود گفت: از یکی از تیم های بزرگ اروپایی پیشنهاد جدی دارم. خوشبختانه همه می دانند که شرایط کار با من چگونه است. من شرایطی دارم و هر باشگاهی خواهان کار کردن با من است باید این شرایط را در نظر بگیرد. من با اختیار تام در همه تیم ها کار می کنم.

او در سرانجام گفت: روزی که در تیم ملی لهستان آغاز به کار کردم به رئیس فدراسیون این کشور تذکر اکید دادم که تو رئیس هستی و من سرمربی هستم. بنابراین به هیچ عنوان در کارها و تصمیمات من دخالت نکن!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 333

به "هینن: اعتراضم مربوط به ارومیه نبود، از اینکه امنیت تیمم تامین نشد، عصبانی ام، از یکی از تیم های بزرگ اروپایی پیشنهاد جدی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هینن: اعتراضم مربوط به ارومیه نبود، از اینکه امنیت تیمم تامین نشد، عصبانی ام، از یکی از تیم های بزرگ اروپایی پیشنهاد جدی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید