وزیر بازرگانی آمریکا: ویروس کرونا می تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد

به گزارش بارازعلی، در حالی که دنیا نگران عواقب گسترش ویروس مرگبار کروناست، وزیر بازرگانی کابینه ترامپ گفت، شیوع این ویروس برای اقتصاد کشورش مفید است.

وزیر بازرگانی آمریکا: ویروس کرونا می تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در حالی که شیوع ویروس مرگبار کرونا یک نگرانی دنیای جدی ایجاد نموده، وزیر بازرگانی دولت آمریکا گفته است، این ویروس می تواند برای اقتصاد کشورش مفید باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، ویلبر راس وزیر بازرگانی 82 ساله آمریکا در اظهاراتی جنجالی گفت: گسترش این ویروس در سطح دنیا می تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد..چون این امر می تواند به تسریع بازگشت شغل ها به آمریکای شمالی یاری کند.

ویلبر راس وزیر بازرگانی آمریکا/ عکس آرشیوی/ رویترز

این وزیر کابینه ترامپ که با شبکه فاکس بیزنس مصاحبه می کرد گفته است: نمی خواهم در خصوص این بیماری بسیار تاسف آور و وخیم شادمانی کنم.. (اما) واقعیت این است که این مساله باعث می گردد که در خصوص زنجیره تأمین محصولات فکر گردد ... بنابراین فکر می کنم این مساله به تسریع در بازگشت شغل ها به آمریکای شمالی یاری خواهد نمود..بخشی از این شغل های جدید در آمریکا و بخشی هم می توانند در مکزیک باشند.

اظهارات وزیر بازرگانی آمریکا درباره منفعت مالی ویروس کرونا برای آمریکا با انتقاد و واکنش گسترده محافل مخالف دولت در آمریکا روبرو شده است.

از این رو وزارت بازرگانی آمریکا ساعاتی پس از واکنش های منفی به این مصاحبه با صدور بیانیه ای کوشش کرد سخنان وزیر بازرگانی آمریکا را اصلاح کند.

این وزارت خانه در بیانیه خود تاکید نمود: ویلبر راس (در مصاحبه) گفته، قدم نخست تحت کنترل در آوردن این ویروس و یاری به قربانیان این بیماری است.

گسترش ویروس کرونا از شهر ووهان در چین به دیگر نقاط این کشور و بیش از 22 کشور دنیا زنگ های خطر را برای دنیا به صدا در آورده و بسیاری از کشورها تدابیر خاصی را برای در ایمن ماندن و تحت کنترل درآوردن این ویروس خطرناک اتخاذ نموده اند.

همچنین سازمان بهداشت دنیای دیروز برای سرعت شیوع این ویروس شرایط اضطراری دنیای گفت.

بیشتر بخوانید:

مردم در یک شهر قرنطینه چه می نمایند(+عکس)/ ووهان در محاصره کرونا

تلفات ویروس کرونا به 213 نفر رسید

ویروس کرونا چیست؟/ راه های پیشگیری از آن

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 917

به "وزیر بازرگانی آمریکا: ویروس کرونا می تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بازرگانی آمریکا: ویروس کرونا می تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید