ولیعهد بحرین و وزیر دفاع مالزی با ملک سلمان دیدار کردند

به گزارش بارازعلی، سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین به همراه هشام الدین حسین وزیر دفاع مالزی با پادشاه سعودی در ریاض دیدار و تبادل نظر کردند.

ولیعهد بحرین و وزیر دفاع مالزی با ملک سلمان دیدار کردند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از واس، سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین با ملک سلمان پادشاه سعودی در ریاض دیدار کرد؛طرفین در این دیدار درباره روابط دوجانبه بحث و گفتگو کردند.

روابط سعودی ها با آل خلیفه به ویژه در سرکوب مردم بحرین بر همگان آشکار است و نظامیان سعودی از ابتدای انقلاب بحرین با حضور در منامه پایتخت این کشور به سرکوب مردم مبادرت نموده اند.

همچنین هشام الدین حسین وزیر دفاع مالزی نیز در این دیدار حضور داشت و با پادشاه سعودی درباره روابط این کشور با سعودی ها رایزنی کرد.

نجیب تون رزاقنخست وزیر مالزی نیز از سال 2010 تاکنون دستکم پنج سفر به عربستان سعودی داشته است. روابط رسمی دیپلماتیک عربستان و مالزی از سال 1961 شروع شد، اما طی سال های اخیر این مناسبات بسیار گسترده شده است.

ارزش تجارت و مبادلات مالزی و عربستان حدود سه میلیارد و 200 میلیون دلار است. عربستان نوزدهمین شریک تجاری مالزی و بیست وسومین مقصد صادرات کالاهای مالزی محسوب می گردد و در مقابل مالزی هفدهمین وارده کننده از عربستان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 627

به "ولیعهد بحرین و وزیر دفاع مالزی با ملک سلمان دیدار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولیعهد بحرین و وزیر دفاع مالزی با ملک سلمان دیدار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید