پروازهای مشهد به عراق در ایام عزاداری امام حسین (ع) 40 درصد افزایش می یابد

به گزارش بارازعلی، دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: تعداد پروازهای خروجی از مشهد مقدس در ایام عزاداری امام حسین (ع) بین 30 تا 40 درصد افزایش دارد.

پروازهای مشهد به عراق در ایام عزاداری امام حسین (ع) 40 درصد افزایش می یابد

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: هم اکنون با توجه به نزدیک شدن به سرانجام تعطیلات میزان سفر به مشهد مقدس افزایش چشمگیری داشته و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مقاصد خارجی مسافران تابستانی حذف شده اند این میزان از سال های گذشته بیشتر شده است.

وی ادامه داد: باید گفت که لغو سفر حج سال جاری در میزان زائران وارد شده به مشهد مقدس تأثیر چشمگیری نداشته بلکه بالا رفتن هزینه سفرهای خارجی و کم شدن میل مردم در انجام آنها از علل بسیار مهم افزایش زائران ورودی به مشهد مقدس است.

دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع)، توضیح داد: میزان تمایل به سفر به عتبات عالیات به ویژه برای اربعین حسینی بسیار بالا رفته و ساماندهی اقدامات مربوط به تهیه ویزا با همکاری نهادهای زیربط به صورت متمرکز در دست انجام بوده و موضوع مورد نظر برای مراسم سال جاری افزایش کیفی خدمات ارائه شده به زوار کربلا است.

فرقانی اعلام نمود: در جلساتی که با مسئولان گردشگری استان گذاشته شده قرار بر این است که تعداد پروازهای چارتری در راستا عتبات عالیات افزایش پیدا کند تا برای خدمات رسانی و حمل و نقل مسافران مسئله ای ایجاد نشود.

وی بیان نمود: انتظار این است که در ایام ویژه عزاداری امام حسین (ع) تعداد پروازهای خروجی از مشهد مقدس به مقصد کشور عراق بین 30 تا 40 درصد افزایش داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 998

به "پروازهای مشهد به عراق در ایام عزاداری امام حسین (ع) 40 درصد افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مشهد به عراق در ایام عزاداری امام حسین (ع) 40 درصد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید