پیغام پوتین در شروع سال 2020

به گزارش بارازعلی، رئیس جمهوری روسیه در خطابیه خود به مناسبت سال جدید میلادی، تأکید کرد که مردم روسیه تنها با حفظ وحدت و همبستگی خواهند توانست مشکلاتی کنونی جامعه و کشور را حل و فصل نموده و باعث توسعه هر چه بیشتر روسیه شوند.

پیغام پوتین در شروع سال 2020

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سال جدید میلادی، سال 2020 را به مردم کشورش تبریک گفت. پوتین در سخنان خود که بطور مستقیم از تمامی شبکه های تلویزیونی و رادیویی روسیه پخش میشد، تاکید نمود: حال و آینده کشور و آینده فرزندان ما به کوشش و مشارکت تمامی ما بستگی دارد و تنها به همراه یکدیگر و با یکدلی و همبستگی خواهیم توانست مشکلاتی را که امروزه جامعه و کشور با آن روبرو هستند حل و فصل کنیم.

رئیس جمهوری روسیه اضافه نمود: ما در یک زمان آشفته ، پویا و متناقض زندگی می کنیم. اما می توانیم و باید تمامی کوشش خود را بکار بریم تا روسیه با موفقیت هر چه بیشتر توسعه یابد ، به طوری که همه چیز در زندگی ما فقط به سمت بهبود تغییر یابد. و باید بدانیم که برنامه و رویاهای شخصی هر یک از ما، از سرنوشت روسیه جدا نیستند.

ولادیمیر پوتین وحدت و همبستگی ملت روسیه را پایه و اساس دستیابی به اهداف عالی و توسعه کشور دانسته و یادآور شد که چنین ارزش هایی از نیاکان ما به نسل جدید روس ها منتقل شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه روسیه در سال 2020 هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی (جنگ جهانی دوم) را گرامی خواهد داشت، اضافه نمود: با تمام وجود از سربازان خط مقدم و به همه کسانی که در ایام تعطیلات سال نو سخت ترین وظایف را به خاطر امنیت و آرامش مردم انجام می دهند، قدردانی نموده و به آنها تبریک می گویم.

رئیس جمهوری روسیه با یادآوری اینکه جشن سال نو همراه در کشور باعث گرم تر شدن روابط انسانی ، از خودگذشتگی ، ارتباطات محبت آمیز و اتحاد مردم شده، سالی همراه با صلح ، سلامت و سعادت را برای مردم کشورش آرزو کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 887

به "پیغام پوتین در شروع سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام پوتین در شروع سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید