پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

به گزارش بارازعلی، اینتر توانست در ملاقات رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لودوگورتس را شکست دهد اما منچستریونایتد برابر بروخه مساوی کرد.

پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری هشت ملاقات شروع شد و اینتر و ختافه توانستند با پیروزی بازی های خود را به خاتمه رساندند.

در یکی از بازی های مهم منچستریونایتد به مصاف بروخه رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. ابتدا امانوئل دنیس دروازه یونایتد را باز کرد اما آنتونی مارسیال در دقیقه 36 نتیجه را برابر کرد.

اینتر با پیروزی دو بر صفر برابر لودوگورتس یک نتیجه خوب خارج از خانه کسب کرد. گل نخست بازی را کریستین اریکسن در دقیقه 71 به ثمر رساند و در دقیقه 90 روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

ختافه با دو گل آژاکس را شکست داد و یک پیروزی ارزشمند در خانه خود کسب کرد. سویا که مهمان کلوژ بود به تساوی یک بر یک دست یافت.

اسپورتینگ لیسبون توانست 3 بر یک باشاک شهیر را شکست دهد و به صعود به دور بعد نزدیک گردد. در دیگر بازی شاختار دونتسک 2 بر یک بنفیکا را شکست داد . همچنین دو تیم کپنهاگن و سلتیک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

پر گل ترین ملاقات امشب بین فرانفکورت و سالزبورگ برگزار گردید که میزبان با نتیجه 4 بر یک توانست حریف اتریشی اش را شکست دهد. کاماندا در این بازی هت تریک کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1002

به "پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اینتر در شب تساوی یونایتد در لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید