چهارمین نامه عجیب کیم به رئیس جمهور آفریقا ارسال شد

به گزارش بارازعلی، در حالی که شایعات پیرامون شرایط سلامتی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی وارد هفدهمین روز خود شده است رسانه های رسمی این کشور امروز سه شنبه نیز همانند روزهای گذشته نامه ای منتسب به وی منتشر کردند تا بگویند کیم زنده است و در حال اداره امور مملکت.

چهارمین نامه عجیب کیم به رئیس جمهور آفریقا ارسال شد

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

چهارمین نامه کیم که بعد از ارسال نامه های وی به بشار اسد رییس جمهوری سوریه، کارگران سایت سام جیون و کارگران شهر ساحلی وونسان منتشر شده است به رییس جمهوری آفریقای جنوبی نوشته شده است.

رودونگ سینمون روزنامه رسمی کره شمالی می گوید که کیم نامه ای را به رئیس جمهور آفریقای جنوبی ارسال نموده است تا تعطیلات ملی این کشور را به وی تبریک بگوید کیم در این نامه گفته که معتقد است روابط دو کشور به طور پیوسته قوی تر می گردد.

شرایط سلامتی کیم از هفته گذشته که CNN گزارش داد در معرض خطر جدی واقع شده است تا کنون در ابهام است و هیچ اطلاع دقیق و مستندی از سرنوشت وی غیر از این چهار نامه وجود ندارد.

با این حال دولت کره جنوبی که در چند سال گذشته پیگیر تحولات و رویدادهای کره شمالی است می گوید هیچ چیز غیر عادی در در کره شمالی اتفاق نیافتاده است کیم زنده و سرحال است.

اما در واشنگتن، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز برآورد ها درباره شرایط کیم را تقویت کرد و گفت: امیدوارم او خوب باشد احتمالاً در آینده نه چندان دور در خصوص او می شنوید.

این دو رهبر آخرین بار در ژوئن سال 2019 در منطقه مرزی میان دو کره یک نشست تاریخی برگزار کردند.

رهبر 36 ساله کره شمالی آخرین بار در 11 آوریل (23 فروردین) در انظار عمومی ظاهر شد زمانی که در جلسه حزب کارگران کشورش خواهان تدابیر شدید علیه ویروس کرونا شده بود، اما عدم حضور وی در مراسم بزرگداشت 108 امین سالگرد تولد کیم ایل سونگ در 15 آوریل (27 فروردین)، برآورد هایی را در خصوص سلامت وی برانگیخته است وی از زمان تصدی مقام رهبری کره شمالی در اواخر سال 2011، سابقه نداشته است در این مراسم شرکت نکند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1179

به "چهارمین نامه عجیب کیم به رئیس جمهور آفریقا ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین نامه عجیب کیم به رئیس جمهور آفریقا ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید