کانادا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران: نخست وزیر کانادا با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که این کشور تحریم های مالی و ممنوعیت سفر را علیه 37 مقام روسی و اوکراینی اعمال نموده است.

کانادا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپاتنیک، استفان هارپر نخست وزیر کانادا تاکید نموده است که دولت این کشور تحریم های مالی و ممنوعیت سفر را علیه 37 مقام روسی و اوکراینی اعمال نموده و همچنین 17 شرکت روسی و اوکراینی را نیز به خاطر دست داشتن در بدتر شدن اوضاع در شرق اوکراین، با تحریم هایی مجازات نموده است.

هارپر توضیح داد که کانادا نیز هماهنگ با شرکای آمریکایی و اروپایی خود، بار دیگر در پاسخ به اوضاع در شرق اوکراین، تحریم های شدیدتری را علیه اشخاص و شرکت های روسی و اوکراینی، اعمال نموده است.

نخست وزیر کانادا گفت: تدابیر جدید در پاسخ به تشدید خشونت ها در جنوب شرق اوکراین به خصوص شهر ماریوپل اتخاذ و اعلام شده است.

وی همچنین هشدار داد که اگر توافقنامه مینسک در مورد برقراری آشتی و صلح در اوکراین، اجرا نشود، کانادا روسیه را با تدابیر مجازات آمیز دیگری، هدف قرار خواهد داد.

رهبران آلمان، فرانسه، روسیه و اوکراین هفته گذشته قرارداد آتش بس را در شهر مینسک امضا کردند. این توافقنامه از 15 فوریه یعنی یکشنبه این هفته به اجرا گذاشته شده است ولی درگیری ها در بعضی مناطق همچنان ادامه دارد.

غرب بارها مسکو را به دخالت در بحران شرق اوکراین متهم نموده و بر اساس این ادعاها، تحریم های زیادی را علیه روسیه اعمال نموده است. ناتو نیز به بهانه دخالت روسیه در شرق اوکراین، حضور نظامی خود را در کشورهای شرق اروپا، گسترش داده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 437

به "کانادا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید