کاپیتان تیم ملی کشتی ایران معین شد

به گزارش بارازعلی، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی دنیا طی روز های 10 تا 13 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار می گردد. بر این اساس یک سایت روسی با پرداختن به ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران و حضور حسن یزدانی در ترکیب این تیم بیان کرد: تیم ایران در حالی در رقابت های دنیای 2021 نروژ حضور پیدا می نماید که حسن یزدانی به اسم کاپیتان این تیم خواهد بود، اما بیشتر نمایندگان ایران برای اولین بار در رقابت های دنیای حضور خواهند یافت.

کاپیتان تیم ملی کشتی ایران معین شد

حسن یزدانی دارنده مدال های طلا و نقره المپیک و طلا، نقره و برنز دنیا در وزن 86 کیلوگرم و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم از کشتی گیرانی هستند که سابقه حضور در رقابت های دنیای و کسب مدال را دارند و امیرمحمد یزدانی و مجتبی گلیج در اوزان 65 و 97 کیلوگرم هم یک بار در رقابت های دنیای به میدان رفته اند که دستشان از مدال دور مانده است.

در میان دیگر کشتی گیران ایران نام امیرحسین زارع به اسم دارنده مدال برنز وزن 125 کیلوگرم المپیک ریو خودنمایی می نماید، ضمن اینکه تیم ایران از کامران قاسم پور قهرمان آسیا در وزن 92 کیلوگرم، علیرضا سرلک نایب قهرمان آسیا در وزن 57 کیلوگرم و رحمان عموزاد، عرفان الهی و محمد نخودی دارندگان مدال طلای رقابت های دنیای جوانان در اوزان 61، 70 و 79 کیلوگرم بهره می برد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2025

به "کاپیتان تیم ملی کشتی ایران معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاپیتان تیم ملی کشتی ایران معین شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی کشتی ایران معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید