گرایی: اگر برای تیم ملی انتخاب شدم، فقط برای طلا می جنگم

به گزارش بارازعلی، محمدعلی گرایی گفت: با توجه به تعطیلی کشتی در این چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمرینات خود را رها نکرده بودم و به صورت انفرادی تمرینات آمادگی جسمانی و فنی را انجام می دادم.

گرایی: اگر برای تیم ملی انتخاب شدم، فقط برای طلا می جنگم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا در گفت و گو با سایت فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ گفت: برگزاری لیگ از لحاظ اقتصادی برای کشتی گیران خوب بود اما رقم هایی که با کشتی گیران قرارداد می بندند، آنچنان که باید نیست اما همین نیز یاری خوبی برای کشتی گیران است.

گرایی اضافه نمود: همین که سوت شروع مسابقات با برگزاری مسابقات لیگ خورد، یاری خوبی به کشتی گیران شد.

وی در خصوص شرایط جسمانی و فنی اش در این مسابقات گفت: از قبل تمرین داشتم و شرایط جسمانی ام نیز خوب بود، البته به خاطر ارنج تیمی در وزن 82 کیلوگرم کشتی گرفتم اما رقابت های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتم و به نظر خودم بد نبودم

گرایی در خصوص شروع تمرینات تیم های ملی گفت: خوشبخاته بعد از 8 ماه دوری به تمرینات بازگشتیم، در حال حاضر 79 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 77 کیلوگرم مسئله ای نخواهم داشت، شرایط اردو نیز خوب است، البته وظیفه ما تمرین کردن و کشتی دریافت است و در هر شرایطی باید به دنبال آماده سازی خود باشیم.

وی ادامه داد: چون در این چند ماه از تمرینات دور نبودم در اردو نیز مشکل خاصی برای تمرین ندارم و اذیت نمی شوم و دیروز نیز تمرینات وزنه را به خوبی برگزار کردیم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 77 کیلوگرم در پایان گفت: باید از حاشیه دور شویم و به فکر کشتی گرفتم باشیم، اگر برای تیم ملی انتخاب شدم فقط برای مدال طلا می جنگم و برای یک جنگنده هیچ فرقی نمی کند که با چه حرفی روبرو می گردد و فقط به دنبال پیروزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1488

به "گرایی: اگر برای تیم ملی انتخاب شدم، فقط برای طلا می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: اگر برای تیم ملی انتخاب شدم، فقط برای طلا می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید