5 کشته و 11 مصدوم در پی برخورد سواری حامل اتباع افغانستان با تریلر

به گزارش بارازعلی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد مرگبار یک دستگاه خودرو 405 حامل 15 تبعه افغانستان با تریلر در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.

5 کشته و 11 مصدوم در پی برخورد سواری حامل اتباع افغانستان با تریلر

جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 15 و 40 دقیقه پنجشنبه ششم خرداد ماه 1400 در اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه سواری پژوه 405 حامل 15 افغانستانی با تریلر در تونل شماره 10 محور یاسوج به اصفهان 5 سرنشین پژو در دم جان خود را از دست دادند که یک نفر از این تعداد راننده ایرانی بود.

وی اظهارکرد: تعداد سرنشیان خودروی 405 حدود 16 نفر شامل 15 اتباع افغانستانی بودند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: از تعداد سرنشینان 4 نفر مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان با آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به سمت لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و دو نفر دیگر به سمت یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.

گفتنی است که پس از انتقال دو نفر از مصدومان این حادثه به مراکز درمانی یاسوج یکی از آنها اظهار کرد که در صندوق عقب خودرو سواری هم تعدادی بودند و پس از اعزام آمبولانس اورژانس برای نجات آنها، حاضران در صحنه گفتند که چند نفر با وجود مصدومیت پس از درآوردنشان از صندوق عقب، پا به فرار گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1937

به "5 کشته و 11 مصدوم در پی برخورد سواری حامل اتباع افغانستان با تریلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشته و 11 مصدوم در پی برخورد سواری حامل اتباع افغانستان با تریلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید