ادعای جالب یک نشریه انگلیسی در مورد فروش اوزیل به اینتر

به گزارش بارازعلی، یک روزنامه لندنی مدعی شده است که باشگاه آرسنال قصد دارد هافبک آلمانی اش را با رقمی پایین به نراتزوری پیشنهاد کند.

ادعای جالب یک نشریه انگلیسی در مورد فروش اوزیل به اینتر

به گزارش خبرنگاران ، مسعوت اوزیل ممکن است در ماه ژانویه با قراردادی به ارزش تنها 25 میلیون پوند آرسنال را ترک کند و به اینتر ملحق گردد.

این خبر را نشریه سان انگلیس منتشر نموده و بلافاصله پس از آن هم تعدادی دیگر از رسانه های بریتانیایی آن را باز نشر نموده اند. در این میان حتی برخی از آنها مدعی شده اند که اوزیل ممکن است در ماه ژانویه و در خاتمه نیم فصل نخست شمال لندن را به مقصد میلان ترک کند.

اوزیل که با حقوقی بیش از 350 هزار پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن آرسنال است، سال 2013 با قراردادی به ارزشی 42 میلیون پوندی به توپچی ها ملحق شد.

او در هفته های اخیر نتوانسته نظر سرمربی اش اونای امری را برای قرار دادنش در ترکیب اصلی آرسنال جلب کند. این موضوع از یک طرف و پرداخت حقوق بالا سبب شده است که تیم شمال لندن به فکر فروش این بازیکن 30 ساله بیفتد. موضوع دیگری که به نظر می رسد در تصمیم باشگاه آرسنال برای فروش اوزیل تأثیر گذاشته، افشای رفتار غیرحرفه ای او در ابتدای فصل برای شرکت در یک میهمانی جنجالی بوده است.

اوزیل اگرچه گهگاه بازی های درخشانی برای آرسنال انجام داده اما بی ثباتی ویژگی بارز دوران حضور او در استادیوم امارات بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 202

به "ادعای جالب یک نشریه انگلیسی در مورد فروش اوزیل به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب یک نشریه انگلیسی در مورد فروش اوزیل به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید