تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت

به گزارش بارازعلی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح کارخانه بزرگ فولاد در استان خواهیم بود، گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت باید قوی تر از گذشته باشد.

تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت

به گزارش خبرنگاران، فرهاد فلاحتی امروز (21 مهر) در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: باید توجه لازم به آموزش عالی استان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه سنگ بنای توسعه کشور و استان آموزش عالی است، گفت: مسیری که امروز استان طی نموده مدیون فعالیت های آموزش عالی است. نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به آموزش عالی استان در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور مدنظر باشد، اضافه نمود: توسعه متوازن دانشگاه ها مورد توجه ما است. فلاحتی با بیان اینکه دانشگاه های نوپای بسیاری وجود دارند اما آماده جهش های علمی هستند، توضیح داد: طرح آمایش آموزش عالی منطبق بر آمایش سرزمینی باشد. وی ادامه داد: باید با ایجاد این طرح بدانیم مسائل خود را چگونه حل کنیم لذا دانشگاه ها باید حل کننده این مسائل و مسائل باشند. نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: محصولات استراتژیک خوبی در استان داریم و امیدواریم رشته هایی در زمینه های زعفران و زرشک در استان ایجاد گردد. فلاحتی با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح کارخانه بزرگ فولاد در استان خواهیم بود، اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت باید قوی تر از گذشته باشد. وی با اشاره به اینکه تقویت دانشگاه فرهنگیان استان یک ضرورت است، یادآور شد: باید مسائل فعلی دانشگاه های استان در نظر گرفته گردد و ضروری است با درنظرگرفتن اولویت این مسائل را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 152

به "تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید