تیم جدید حدادی باز هم چینی از آب درآمد

به گزارش بارازعلی، حامد حدادی یک بار دیگر برای فصل پیش روی رقابت های باشگاهی با یک تیم چینی به توافق رسید.

تیم جدید حدادی باز هم چینی از آب درآمد

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران به یک تیم چینی پیوست. حامد حدادی که به چین سفر نموده در نهایت با تیم شینجیانگ به توافق رسید و قراردادش را برای حضور در ترکیب این تیم امضا کرد.

حدادی که در فصل های اخیر ورزش حرفه ای خود در لیگ چین (CBA) بوده، سال جاری نیز در چین خواهد بود و در لیگ این کشور دست به توپ می گردد. ستاره تیم ملی ایران سابقه قهرمانی در لیگ چین را هم دارد. او با سیچوان قهرمان این مسابقات شده است. با این حال سال پایانی حضور حدادی در سیچوان تجربه خوبی برای او نبود و بازیکن دو متر و هجده سانتی متری بسکتبال ایران در کنار مصدومیت های مداوم، نتایج خوبی هم با تیم خود نگرفت.

با تور چین ما همراه اشید

بنا بر گفته های خود حدادی او پیشنهادهای خوبی در ابتدای فصل نقل و انتقالات از لیگ چین و اروپا داشت اما به آن ها پاسخ نداد تا خیلی دیر تکلیف نهایی اش برای فصل پیش روی رقابت های باشگاهی معین گردد.

گفته می گردد یکی از دلایل اصلی غیبت او در بازی های تیمی ملی در پنجره پنجم برابر استرالیا و فیلیپین هم همین ماجرا بوده و او برای سفر به چین و معین کردن تیم آینده اش، احتیاج به مرخصی داشته است و به اردوی تیم ملی نرفته است.

تیم جدید حدادی باز هم چینی از آب درآمد

این فصل، ششمین فصل حضور حامد حدادی در لیگ چین به حساب می آید. صمد نیکخواه هم پیش از این چند سالی را در این لیگ به میدان رفت اما فصل گذشته خاطرنشان کرد که دیگر به بازی در CBA ادامه نخواهد داد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 182

به "تیم جدید حدادی باز هم چینی از آب درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم جدید حدادی باز هم چینی از آب درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید