خودزنی به سبک استقلالی ها

به گزارش بارازعلی، استقلالی ها هنوز در تعویض مشکل دارند و حتی نمی دانند چه بازیکنی را به زمین بفرستند.

خودزنی به سبک استقلالی ها

به گزارش خبرنگاران ، 10دقیقه بازی با 10 نفر، البته نه اینکه داور بازی بازیکنی را اخراج نموده باشد، بلکه استقلالی ها بازهم در تعویض دچار مشکل شدند و این برای تیمی مثل استقلال یعنی فاجعه. دقیقه 25 بازی علی کریمی هافبک دفاعی استقلال روی زمین می افتد، بازیکنی که معلوم است زودتر از حد معمول و به خاطر شرایط استقلال بازی نموده است، در چنین شرایطی باید سرمربی فورا جانشین او را انتخاب کند، بنا برتصور همگان و تعویض های تکراری که می گردد به نظر می رسید که نویمایر به زمین مسابقه می آید، اما این اتفاق نیفتاد، انگار مربیان استقلال دچار سردرگمی شده بودند و خودشان نمی دانستند چه کسی را باید درون زمین بفرستند، کولی لیست استقلال را در دست گرفته، شفر به این طرف و آن طرف نگاه می نماید و طاهری هم دست نویمایر را گرفته تا صحبت های شفر را به او انتقال دهد، اما بازیکن تعویضی شخص دیگری است، یکدفعه به آذری می گویند خودت را گرم کن، مسلم است که در چنین شرایطی بازیکن تعویضی باید خودش را برای حضور در بازی گرم کند، این گرم کردن نزدیک 10 دقیقه طول می کشد و انتها دقیقه 35 آذری به زمین مسابقه می رود.

یعنی بدون این که بازیکنی از زمین اخراج شده باشد، استقلالی ها خودزنی نموده و به خاطر فقط بی برنامگی با یک یار کمتر مقابل مشاین سازی بازی کردند، در این دقایق البته می توانست اتفاقات بدی بیفتد و به دلیل حضور نداشتن هافبک دفاعی استقلال این تیم یک گل بخورد. استقلالی ها خوش شانس بودند که این برنامه گی انتها تلخی برایشان نداشت اما این نکته برای چندین بار برای مخاطب تداعی کرد که استقلال برنامه درستی برای بازی ها ندارد، این برای نخستین بار نیست که استقلال در بازی ها به هنگام تعویض دچار مشکل می گردد در بازی های قبل حتی شفر یادش رفته بود که سه تعویض را انجام داده و درصدد بود تعویض چهارم را انجام دهد که دستیاران او این مساله را گوشزد کردند، این مقدار بی برنامه گی و سردرگمی از تیمی به بزرگی استقلال با داشتن مربی آلمانی بعید و دور از ذهن است.

آلمانی ها به نظم مشهور هستند و طبعیتا انتظاری که از شفر می رود این است که نظم تیم استقلال حداقل بالا باشد اما در طول بازی ها این نظم از استقلال دیده نشده است. نکته دیگر این است که بنا به گفته کارشناسان واقعا استقلال دچار بی برنامه گی است و در زمین بازیکنان استقلال سردرگم هستند. تغییر دائمی ترکیب استقلال هم خودش معضلی است که شفر انجام می دهد و نوع برخوردش با مسائل چیزی شبیه منصوریان است، در این آشفته بازار استقلال و مسائل حاشیه ای که هر روز گریبان تیم را می گیرد این نکات ریز و درشتی هم پیش می آید نکات منفی تیم را تکمیل می نماید. ضربه خوردن استقلال از نکات منفی را می توانستی در نوع آغاز کردن بازی توسط این تیم ببینی، استقلال حداقل 20دقیقه اول بازی سردرگم بودند و اگر بازیکنان مشاین سازی کمی باهوش تر عمل می کردند، استقلال در همان دقایق اولیه قافیه را در بازی با این تیم باخته بود.

270-220-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 175

به "خودزنی به سبک استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودزنی به سبک استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید