دستگاه های اجرایی گلستان از پیمانکاران داخلی استفاده نمایند

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در هشتمین جلسه شورای فنی استان و همایش استانی عوامل نظام فنی و اجرایی، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان باید در پروژه های عمرانی ترجیحاً از مصالح فراوری شده در گلستان و همچنین ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده نمایند تا زمینه رونق را فراهم آورند.

دستگاه های اجرایی گلستان از پیمانکاران داخلی استفاده نمایند

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط دولت و بخش خصوصی خاص و سخت است و باید با درک متقابل شرایط آینده را تسهیل کرد.

هاشمی با اشاره به مطالبات پیمانکاران از حوزه تامین اجتماعی و دارایی، گفت: درآمدهای تامین اجتماعی در گلستان 800 میلیارد تومان بوده در حالی که هزینه های این سازمان برای استان بیش از هزار و 300 میلیارد تومان است؛ همچنین در حوزه دارایی هم درآمدهای استان 421 میلیارد تومان و هزینه کرد این سازمان برای گلستان چهار برابر است.

وی اضافه کرد: کوشش ما از لحظه حضور در استان معطوف ساختن نگاه مدیران به ردیف های ملی بودجه بوده است و خوشبختانه در حوزه های مختلف کشاورزی، راه سازی، آب و فاضلاب و غیره توانستیم سهم استان را در بودجه سال آینده 1.5 تا دو برابر افزایش دهیم.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باید پیمانکاران استان توانمندی های خود را ارتقا بخشند و ضمن رعایت اصول فنی به گرید های عالی دست یابند چرا که به لحاظ قانونی نمی توان راه را برای رقابت پیمانکاران خارج استان مسدود کرد و باید با افزایش توان داخلی استان اعتماد کارفرمایان را جلب کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 214

به "دستگاه های اجرایی گلستان از پیمانکاران داخلی استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی گلستان از پیمانکاران داخلی استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید