رسانه ها بازوی توانمند مدیران در خدمت رسانی هستند

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به همراه کیانوش کاکاوند مدیر روابط عمومی سازمان با حضور در خبرنگاران استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت.

رسانه ها بازوی توانمند مدیران در خدمت رسانی هستند

فاطمه خمسه دراین دیدار گفت: نقش رسانه ها در عصر کنونی در اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت دستگاهها انکارناپذیر است وبدون حضور آنها نمی توان به اهداف تعیین شده دست یافت.

وی افزود: رسانه ها بازوی توانای مدیران در انعکاس فعالیتها و نیز حل مشکلات هستند و به باور ما با حمایت جدی از آنها باید بستر اطلاع رسانی آزاد مهیا شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از خبرنگاران به عنوان رسانه ای پویا و فعال یاد کرد و اظهارداشت: خبرنگاران همه جا حاضر است و در کمتر نشست و رویدادی خبرنگاران مهر غایب هستند و این احساس مسئولیت و تلاش جای تقدیر دارد.

خمسه در ادامه بیان کرد: خبرهای مهر دست اول است و سرعت شما در کار قابل توجه است و جایگاه خبرگزاری به گونه ای است که اکثر مدیران به آن اعتماد دارند و این ظرفیت بسیار ارزشمند است و باید همچنان امانتداری را در کار رعایت کنید.

در تامین مرغ و گوشت قرمز مشکلی نداریم

خمسه با ابراز امیدواری از تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم در شرایط تحریم گفت: خوشبختانه استان قزوین در تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم در بخش گوشت مرغ و سفید، گندم و محصولات کشاورزی جایگاه خوبی دارد و با ذخیره سازی اقلام اساسی در تامین نیاز مردم هیچ کمبودی نداریم.

وی افزود: در زمینه خرید گندم بیشتر از تعهد خود عمل کرده ایم و تاکنون 230 هزار تن گندم خریداری شده که 10 درصد بیشتر از سال قبل است و در خرید کلزا نیز 98 درصد از تعهد ما محقق شده و تاکنون 11 هزار و 700 تن محصول از کشاورزان خریداری شده است.

خمسه بیان کرد: یکی از دغدغه های ما توسعه آبیاری مدرن است که تاکنون 3500 هکتار آن عملیاتی شده و تا پایان سال 10 هزار هکتار دیگر اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بیشتر اخبار خبرنگاران تولیدی است و کپی در آن دیده نمی شود و این امتیاز نیز جایگاه رسانه رابالا برده است.

کیانوش کاکاوند مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران امانتدار خوبی در میان رسانه ها برای دستگاههای اجرایی است و گزارش های تولیدی و خبری این رسانه بسیار جامع و تحقیقی است و می تواند مورد استفاده مدیران هم قرار گیرد.

وی اظهارداشت: تعامل رسانه با سازمان در سطح بسیار بالایی است و از همراهی و انعکاس مطلوب خبرهای جهاد در خبرنگاران تشکر می کنیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 46

به "رسانه ها بازوی توانمند مدیران در خدمت رسانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها بازوی توانمند مدیران در خدمت رسانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید