زیرساخت های درمانی در شهرستان عسلویه توسعه می یابد

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، دکتر قاسم جان بابایی صبح چهارشنبه در بازدید از بیمارستان نبی اکرم (ص) تامین اجتماعی عسلویه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

زیرساخت های درمانی در شهرستان عسلویه توسعه می یابد

وی ادامه داد: توسعه سلامت از مهمترین اولویت‌های دولت بوده است و در این راستا شاهد بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و گسترش نوع خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور هستیم.

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه عسلویه به عنوان پایتخت انرژی در اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی دارد، اضافه کرد: زیرساخت‌های درمانی در شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد.

سید علیرضا سجادی معاون فرماندار عسلویه در این نشست ضمن شرح موانع پیش روی بهداشت و درمان شهرستان و با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری نیروهای بومی در شبکه بهداشت و درمان عسلویه خواستار پیگیری اورژانس ویژه، اورژانس هوائی و احداث بیمارستان در عسلویه شد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان عسلویه نیز در حاشیه این نشست گفت: طی این بازدید برلزوم راه اندازی سریع بخش دیالیز، استفاده ازسازه های پیش ساخته تاکید شد.

جاسم زارعی اضافه کرد: وی همچنین از بیمارستان های غیر تابعه دانشگاه مانند سازمان تامین اجتماعی، نفت، ارتش و سپاه تاکید کردند همگی باید تعرفه دولتی را که مصوبه مجلس شورای اسلامی است رعایت کنند.

وی بیان کرد: از جمله موارد مطرح شده دراین بازدید کاهش پرداختی از جیب مردم و اجرای تعرفه دولتی برای بیماران فاقد بیمه تامین اجتماعی دراین بیمارستان بود.

زارعی افزود: درخصوص اجرای طرح تحول سلامت دربیمارستان نبی اکرم(ص) هم بحث و تبادل نظر شد که در صورت همکاری سازمان تامین اجتماعی، یک هدیه خوبی برای مردم شهرستان خواهدبود.

در این نشست موضوع کمبود نیروی انسانی ولزوم جذب نیروی انسانی بومی که در صورت استخدام تا 30 سال آینده درمنطقه سکونت خواهد داشت ومتقاضی انتقال به شهرستان های دیگر نباشد مورد بحث وتبادل نظر قرارگرفت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 41

به "زیرساخت های درمانی در شهرستان عسلویه توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های درمانی در شهرستان عسلویه توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید