سیستم اداری و اجرایی کشور نیازمند مدیران دانا و با تجربه است

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از استانداری زنجان، استانداری زنجان؛ اسدالله درویش امیری در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و گفتمان بانوان نمونه و دانش آموخته برتر استان، با اشاره به اینکه 49 درصد جمعیت استان و نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند، گفت: هیچ تردیدی نیست که باید نقش بانوان و زنان در اداره کشور به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

سیستم اداری و اجرایی کشور نیازمند مدیران دانا و با تجربه است

وی حضور بانوان نمونه و نخبه جامعه در کنار آقایان را مایه خرسندی دانست و گفت: در برخی از مجامع و مباحث، بانوان با صلابت‌تر و با انگیزه‌تر حضور می یابند که این امر مایه مباهات است.

درویش امیری به موضوع اشتغال بعنوان یکی از دغدغه های مطرح شده از سوی بانوان نخبه و دانش‌آموخته استان اشاره نمود و اظهار کرد: در زمینه توسعه اشتغال تلاش های بسیاری صورت گرفته است ولی قبول داریم که با محدودیت منابع و در برخی از مقاطع با ضعف مدیریت مواجه هستیم که این امر باید مورد توجه جدی مسئولین قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: در سیستم اداری و اجرایی کشور به مدیرانی چابک، پرتحرک، دانا و با تجربه نیاز داریم تا بتوانیم از بحران های ایجاد شده عبور نموده و در مسیر توسعه گام برداریم.

درویش امیری به موضوع کمبود آب و کاهش تولید برق در کشور بعنوان یکی از چالش ها و بحران های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: با مدیریت مصرف بهینه می توان این مسائل را برطرف نمود.

استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از کالای ایرانی و ترویج این فرهنگ تاکید کرد و افزود: بانوان با نقش و تاثیری که در خانواده و جامعه دارند می توانند پایه‌گذار اصلی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باشند.

درویش امیری با ابراز تاسف از میزان بالای مصرف‌گرایی در کشور، یاد آور شد: متاسفانه ایران یکی از کشورهای دارای بالاترین میزان مصرف در دنیاست و باید در بسیاری از زمینه ها به صرفه جویی توجه جدی شود.

وی همچنین ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران را امینان جامعه و ملت و ناظران عملکرد صاحبان قدرت توصیف کرد و افزود: خبرنگاران و فعالین حوزه اطلاع رسانی باید با صداقت، اخلاق، انسانیت و تیزهوشی عمل نموده و رسالت خود را به نحو شایسته ای انجام دهند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 19

به "سیستم اداری و اجرایی کشور نیازمند مدیران دانا و با تجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم اداری و اجرایی کشور نیازمند مدیران دانا و با تجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید