مریم آزمون: به اردوهای تدارکاتی برون مرزی احتیاج داریم

به گزارش بارازعلی، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان به اردوی برون مرزی متعدد احتیاج دارد.

مریم آزمون: به اردوهای تدارکاتی برون مرزی احتیاج داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، اولین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 برگزار گردید.

مریم آزمون در جمع خبرنگاران درباره شرایط اردوها، گفت: اسفند سال گذشته اردوی تیم ملی بانوان استارت خورد این برای اولین بار است که توجه ویژه ای به فوتبال بانوان می گردد. پس از حضور لیلا صوفی زاده در حوزه فوتبال بانوان توجهات ویژه ای به فوتبال بانوان می گردد. در حال حاضر همه مسئولان فدراسیون متحد هستند تا فوتبال بانوان را به شرایط ایده آل برسانند.

وی اضافه کرد: اتحاد خوبی در تیم ملی بانوان وجود دارد قبلا هدف ما صعود از مرحله اول بود که این اتفاق تحقق پیدا کرد حالا تمام کوشش خود را می کنیم تا مسابقات خوبی را در مرحله دوم برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: بازیکنان از نظر روحی روانی رشد نموده اند و در تمرینات با دل و جان تمرین می نمایند.

آزمون یادآور شد: بازیکنان ایران به لحاظ تکنیکی از بازیکنان ژاپن هم چیزی کم ندارند اما به لحاظ تاکتیکی و بدنی نواقصی وجود دارد که با برگزاری اردوهای مستمر و بازی های تدارکاتی متعدد این شرایط بهبود پیدا می نماید.

وی توضیح داد: کار ما در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک 2020 بسیار سخت است. تیم های رقیب تمرینات خود را آغاز کردند آنها برنامه های ویژه ای برای آماده سازی برای مسابقات دارند. با توجه به مراودات کشورهای شرقی و جنوب شرق آسیا، این تیم ها می توانند مدام با هم مسابقات تدارکاتی و دوستانه برگزار نمایند اما این شرایط برای تیم ایران فراهم نیست به همین دلیل کار برای ما کمی سخت خواهد بود.

آزمون گفت: اگر میزبان مرحله دوم مسابقات یکی از کشورهای شرق آسیا باشد به دنبال این هستیم تا یک هفته اردوی تدارکاتی در یکی از کشورهای شرق آسیا برگزار کنیم تا با شرایط آب و هوایی، رطوبت و شرجی بودن هوای این کشورها تطبیق پیدا کنیم. تیم ملی فوتبال بانوان در حال حاضر به اردوهای برون مرزی و بازی های تدارکاتی احتیاج مبرم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تعدادی از بازیکنان مطرح در اردوی تیم ملی حضور ندارند گفت: با توجه به برگزاری مسابقات لیگ و بازی های مهمی که تیم ها داشتند به تعدادی از بازیکنان از جمله زهرا قنبری اجازه دادیم تا در خدمت باشگاه خود باشد. به دنبال این هستیم تا یک تعامل خوب بین باشگاه ها و تیم ملی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 212

به "مریم آزمون: به اردوهای تدارکاتی برون مرزی احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریم آزمون: به اردوهای تدارکاتی برون مرزی احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید