مهربان: کشتی در این 2 سال با کلکسیونی از بدشانسی روبرو بود، جامی که در روسیه برگزار گردد حتما جام خوبی است

به گزارش بارازعلی، ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی در 2 سال اخیر با کلکسیونی از بدشانسی ها روبرو بود که چنین نتایجی رقم خورد وگرنه کادرفنی تیم ملی خصوصا رسول خادم خیلی برای تیم زحمت کشیدند.

مهربان: کشتی در این 2 سال با کلکسیونی از بدشانسی روبرو بود، جامی که در روسیه برگزار گردد حتما جام خوبی است

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد قهرمانی تیم منتخب کشتی ایران در جام بین المللی الرُسای روسیه گفت: سطح هر مسابقه ای که به هر شکل و نامی در روسیه برگزار گردد، حتما بالاست. نفراتی که از روسیه در این رقابت ها شرکت کردند نفرات بدی نبودند. مثلا نماینده وزن 74 کیلوی روسیه در جام الرُسا همان کشتی گیری بود که چند وقت قبل چامیزو را شکست داد. سایر تیم ها هم وضعیت بدی نداشتند. ضمن اینکه ما هم با نفرات فیکس مان شرکت نکرده بودیم و به تعدادی کشتی گیر جوان در کنار کشتی گیر باتجربه ای مثل یدالله محبی میدان دادیم.

وی در مورد اینکه اولین حضور کادرفنی جدید با قهرمانی در جامی بین المللی همراه شد، تاکید نمود: خداراشکر که چنین اتفاقی افتاد و امیدوارم که تداوم داشته باشد و بتوانیم با حمایت هایی که انجام می گردد کشتی مان شرایط خوبی پیدا کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه آیا امید دارد که در جهانی بعدی، کشتی ایران به ناکامی دو ساله اش برای رفتن روی سکوی جهانی خاتمه دهد، اظهار داشت: شاید در این دو سالی که پشت سر گذاشتیم کشتی با کلکسیونی از بدشانسی ها روبرو بود که چنین اتفاقی افتاد وگرنه کادرفنی تیم ملی خصوصا رسول خادم خیلی برای تیم زحمت کشیدند. خادم تمام هم و غمش این بود که تیم نتیجه بگیرد ولی ورزش قهرمانی بالا و پایین زیاد دارد. فراز و نشیب همیشه هست و یک روز خوب است و یک روز بد. ما جوانان خوبی داریم، امیدوار هستیم با سرمایه ای که روی آنها می گردد بهترین نتیجه را بگیریم.

مهربان ادامه داد: البته همه می دانند کار سخت است ولی امیدوار هستیم هر عزیزی که به عنوان همکار می آید و کنار غلامرضا محمدی قرار می گیرد؛ چراکه او هنوز کادرفنی ثابتش را معین نکرده، همدلی را به تیم ملی تزریق کند که نتیجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 198

به "مهربان: کشتی در این 2 سال با کلکسیونی از بدشانسی روبرو بود، جامی که در روسیه برگزار گردد حتما جام خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: کشتی در این 2 سال با کلکسیونی از بدشانسی روبرو بود، جامی که در روسیه برگزار گردد حتما جام خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید