کارگروه ویژه ای برای بررسی مشکلات اصحاب رسانه ایجاد شود

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، سید دانیال محبی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه و جمعی از خبرنگاران سیستان و بلوچستان که به مناسبت روز خبرنگار در استانداری برگزار شد، با تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در برابر جامعه مسئولیت دارند و باید خبر آنان در عین ساده‌نویسی، موثر و روشنگر باشد.

کارگروه ویژه ای برای بررسی مشکلات اصحاب رسانه ایجاد شود

وی با بیان اینکه انتشار اخبار خوب امید و آرامش را به جامعه هدیه می کند و انتشار اخبار بد جامعه را دچار ناامیدی و تنش می سازد، تصریح کرد: به تصویر کشاندن واقعیت ها باید دغدغه خبرنگاران باشد و رسالت خبرنگاری، آنان را در مسیر روشنگری و حقیقت جویی قرار دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان با ذکر این مطلب که انتقاد منصفانه راهگشای مشکلات است، ادامه داد: نقد باید سازنده و همراه با پیشنهاد و راهکار مناسب باشد.

محبی با اشاره به درخواست ها و مشکلات خبرنگاران، تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان را خواستار شد.

وی همچنین از پیگیری برای راه اندازی رشته ارتباطات در یکی از دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه و بالندگی است و خبرنگاران باید با معرفی ظرفیت‌ها و استعدادها و تغییر نگاه های منفی به استان، در مسیر توسعه آن قلم بزنند.

محبی افزود: برخی مسائل اجتماعی و بروز مشکلات در استان، مانند برخی بیماری های ژنتیکی، به دلیل عدم آگاهی جامعه رخ می دهد که این موضوع ضرورت توجه و تلاش خبرنگاران را برای اطلاع رسانی بیشتر می کند.

همچنین در ابتدای این جلسه هم تعدادی از خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مسائل استان پرداختند و با بیان برخی مشکلات پیش روی اصحاب رسانه از جمله بیمه، رفع مشکلات جامعه رسانه‌ای استان را خواستار شدند.

گفتنی است، در پایان این جلسه علی اصغر افتاده به عنوان مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی معرفی شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 22

به "کارگروه ویژه ای برای بررسی مشکلات اصحاب رسانه ایجاد شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه ویژه ای برای بررسی مشکلات اصحاب رسانه ایجاد شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید