کرانچار: زود است درباره صعود صحبت کنیم

به گزارش بارازعلی، زلاتکو کرانچار بعد از بازی تیمش را شایسته برد دانست و گفت زود است درباره صعود صحبت کند.

کرانچار: زود است درباره صعود صحبت کنیم

به گزارش خبرنگاران /زلاتکو کرانچار پس از برتری قاطع 3 بر صفر تیم امید ایران مقابل کره شمالی در نشست خبری گفت:بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم نخستین گل خود را در نیمه اول به ثمر برسانیم.در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم و به آنها اجازه ندادیم تا با ضد حملات خود ما را شگفت زده نمایند.به تمام بازیکنانم به خاطر این برد و بازی خوب آنها تبریک می گویم.باید بگویم هنوز صددرصد به مرحله بعد صعود ننموده ایم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط مرحله حذفی،ترجیح می دهید به عنوان تیم اول صعود کنید یا تیم دوم؟ گفت:الان زود است که درباره صعود فکر کنیم.دو بازی دشوار داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم.میانمار تیم خوبی است اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم.کوشش داریم که پیروز شویم و نتیجه مثبتی بگیریم.این چیزی است که به آن فکر می کنیم. بازی امروزعربستان و میانمار ممکن است تا حد زیادی سرنوشت گروه را معین نمایند.در هر حال ما با انرژی مثبت و کامل به بازی آخر می رویم.

این مربی کروات در انتها در خصوص خطرناک ترین تیم مسابقات هم گفت: ازبکستان از جمله تیم هایی است که همه را سورپرایز نموده است.تیم های آسیایی با یکدیگر زیاد بازی نموده اند.عربستان، کره جنوبی و ژاپن هم دیگر تیم های قدرتمند آسیا هستند.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 96

به "کرانچار: زود است درباره صعود صحبت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: زود است درباره صعود صحبت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید