گزارش روزنامه ویتنامی از تنوع محصولات چندرسانه ای خبرنگاران

به گزارش بارازعلی، هانوی - خبرنگاران - روزنامه ویتنام نیوز، با انتشار گزارشی درباره فعالیت های چند رسانه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی نوشت: خبرنگاران برای پاسخ به احتیاج طیف های مختلف جامعه خود، تنوع محصولاتش را افزایش داده است.

گزارش روزنامه ویتنامی از تنوع محصولات چندرسانه ای خبرنگاران

به گزارش آدینه شب خبرنگاران، این روزنامه ویتنامی نوشت: خبرنگاران از آوریل 2018 تا مارس 2019 (فروردین تا بهمن 97)، 125 هزار و 208 قطعه عکس، در قالب گزارش تصویری یا عکس همراه خبر منتشر نموده است.

به نوشته این روزنامه، در همین بازه زمانی، خبرنگاران دو هزار و 881 فیلم خبری نیز فراوری نموده است.

ویتنام تایمز با اشاره به اینکه محصولات چندرسانه ای خبرنگاران در زمان یادشده، شامل 294 داده نما و 574 گزارش صوتی نیز می گردد، اضافه کرد: خبرنگاران محصولاتش را نه تنها در وبگاه خود، بلکه در شبکه های اجتماعی ایرانی مانند آپارات، سروش و نیز در شبکه های اجتماعی بین المللی مانند اینستاگرام و توییتر منتشر می نماید.

بر اساس گزارش این روزنامه، صفحه فارسی اینستاگرام خبرنگاران اکنون 155 هزار دنبال کننده ثابت دارد که باتوجه به تعداد دنبال کنندگان خبرگزاری های بین المللی، قابل توجه و چشمگیر است.

ویتنام نیوز این گزارش را به مناسبت برگزاری چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) منتشر کرد.

نشست هیات اجرایی اوآنا روز آدینه در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار گردید.

همراه ما با تور ویتنام سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 246

به "گزارش روزنامه ویتنامی از تنوع محصولات چندرسانه ای خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش روزنامه ویتنامی از تنوع محصولات چندرسانه ای خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید