با آکواریوم پاتایا آشنا شوید

به گزارش بارازعلی، آکواریوم پاتایا با نام دنیای زیر آب (Underwater World) شناخته شده است. این آکواریوم در پاتایا بیش از 100 متر طول داشته و 200 گونه متفاوت ماهیان نگهداری می‌کند.

با آکواریوم پاتایا آشنا شوید

این آکواریم از پرطرفدارترین جاذبه‌های پاتایا برای بازدید می‌باشد. این مجموعه همه روزه از ساعت 9:00 تا 18:00 بر روی عموم باز است. دنیای زیر آب پاتایا یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد. در آن انواع کوسه‌ها، ماهی‌های کوچک و دیگر حیوانات آبی به چشم می‌خورد. در این آکواریوم می‌توانید در تونل مخصوص پیاده‌روی کرده و از نزدیک این حیوانات زیبای اقیانووسی و دریایی را مشاهده نمایید و از دیدن آنها لذت ببرید. بیش از 2500 عدد ماهی در 200 گونه مختلف را تماشا نمایید، حیواناتی همچون کوسه‌ها، مارماهی‌ها، سفره ماهی‌ها، لاک پشت‌ها، خرچنگ‌ها و ستاره‌های دریایی به چشم می‌خورند. در این آکواریوم  بچه‌ها می‌توانند با غذا دادن به این حیوانات تجربه مهیجی از این گردش علمی تفریحی را داشته باشند. در بخش دیگری از این آکواریوم و در استخر مخصوص شما در تور تایلند می‌توانید از نزدیک بعضی از این حیوانات دریایی را لمس نمایید و با آنها آشنا بشوید. 

این جاذبه در پاتایا با نام دنیای زیر آب (Underwater World) مشهور است و بزرگترین و مدرن‌ترین آکواریم آسیا است که در جنوب پاتایا قرار گرفته. این آکواریم که به شکل تونل استوانه‌ای شیشه ای ساخته شده و 100 متر طول دارد و بیش از 4000 موجود آبزی در 200 گونه متفاوت را در خود جای داده.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 772

به "با آکواریوم پاتایا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آکواریوم پاتایا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید