احداث پارک تفریحی به مساحت 300 هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، امیر خجسته ظهر شنبه در نشست آنالیز مسایل و مسائل روستاها و دهستان های گنبد، سنگستان، هگمتانه و الوند کوه غربی واقع در بخش مرکزی شهرستان همدان که با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها برگزار گردید، گفت: در مقایسه با سایر استانها کارها با همدلی موجود بین مردم و مسئولان استان خوب پیش می رود و حاصل این همدلی پیشرفت طرح ها و توسعه استان است.

احداث پارک تفریحی به مساحت 300 هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: علیرغم این وضعیت مردم همچنان با مسائل عدیده ای مواجهند که باید همه توان خود را بکار بگیریم و بخشی از این مسایل را حل کنیم.

وی با اشاره به احتیاج تعدادی از راههای روستایی به روکش آسفالت عنوان نمود: طی رایزنی نمایندگان تاکنون چهار مرتبه موفق به اخذ سهمیه قیر رایگان گردیده ایم که در سطح استانی و ملی پیگیری گردیده تا علاوه بر روکش؛ مشکل نقاط حادثه خیز راههای روستایی برطرف گردد.

خجسته اضافه نمود: اصلاح و تعریض راه روستاهای مسیر گردشگری امامزاده محسن و خط انتقال فاضلاب به طور همزمان با همکاری اهالی روستاهای این مسیر در حال اجرا است و این طرح حاصل مشارکت خود مردم در تعریض مسیر است.

وی با بیان اینکه هیچ مسئله ای از نظر اعتباری برای اجرای این چنین طرحهایی وجود ندارد، عنوان نمود: اعتبارات مورداحتیاج برای تملک در طرحهای تعریض راه روستایی وجود دارد و تنها لازمه اجرای این طرحها همکاری و مشارکت روستاییان است.

وی اضافه نمود: اعتبارات لازم برای تعریض و اصلاح مسیر گردشگری سد اکباتان و مسیر روستاهای چیشین و ابرو نیز اخذ گردیده و احداث بزرگترین پارک تفریحی به مساحت 300 هکتار در حاشیه سد اکباتان پیش بینی گردیده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دلایل تامین نشدن اعتبار 3 استخر در حال احداث و برطرف مشکل آب، توقف پروژه بیمارستان اکباتان و عدم آغاز طرح موزه غرب کشور از جمله مسایلی است که بطور جدی از طریق مجمع نمایندگان پیگیری گردیده و نتیجه های خوبی حاصل گردیده است.

وی تاکید نمود: روستاهای همدان باید در محور گردشگری کار نمایند چون درآمد زایی و اشتغالزایی در این بخش قابل توجه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 121

به "احداث پارک تفریحی به مساحت 300 هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پارک تفریحی به مساحت 300 هکتار در حاشیه سد اکباتان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید