استقلال با هافبک خارجی به توافق رسید

به گزارش بارازعلی، تیم فوتبال استقلال بعد از برطرف محرومیت از جابجایی، اقدامات خود را برای جذب بازیکنان تازه شروع کرد و با یک هافبک خارجی به توافق دست یافت.

استقلال با هافبک خارجی به توافق رسید

استقلال که با راهنمایی ریکاردو ساپینتو مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر است، در نیم فصل اول عملکرد دور از انتظاری داشت و به همین جهت تقویت تیم را در جابجایی زمستانی در دستور کار قرار داد.

با خارج شدن نام سیاوش یزدانی از فهرست استقلال، آبی پوشان دارای یک سهمیه برای جذب بازیکن تازه شدند و به گفته علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، این سهمیه به یک هافبک خارجی اختصاص یافته است.

امیری در برنامه شب های فوتبالی در این خصوص گفت: این بازیکن در پست هافبک نفوذی بازی می نماید و آقای فتح الله زاده (مدیرعامل استقلال) خودش با او مذاکره کرد.

به گفته امیری، این بازیکن چند روز دیگر وارد ایران می گردد تا اقدامات مربوط به امضای قراردادش را انجام بدهد.

قائم مقام باشگاه استقلال بعلاوه تأکید کرد که پنجره جابجایی این تیم بعد از پرداخت مطالبات گابریل پین و میلیچ پرداخت شده است.

استقلال برای این پست قصد داشت ابتدا آلوز بازیکن تیم فوتبال تراکتور را در اختیار بگیرد و مذاکراتی هم با این بازیکن انجام شد، اما باشگاه تراکتور با فروش هافبک خود مخالفت و قرارداد او را تمدید کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2429

به "استقلال با هافبک خارجی به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با هافبک خارجی به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید