افشای نام رمز گوشی های شیائومی در سال 2022

به گزارش بارازعلی، گفته می گردد گوشی های آینده شیائومی دارای تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 یا Dimensity 8000 خواهند بود.

افشای نام رمز گوشی های شیائومی در سال 2022

به گزارش خبرنگاران، شرکت شیائومی سال 2022 را به سبک سنتی هر ساله خود شروع کرد و ابتدا پرچمدار سری 12 شیائومی را در بازار چین عرضه کرد. مهمترین مشخصات این گوشی استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، نمایشگر LTPO 2.0 AMOLED و یک دوربین سه گانه پرچمدار می باشد. با توجه به این که تازه در شروع سال 2022 هستیم و هنوز 11 ماه تا انتها سال به جای مانده است، شکی نیست که نسخه های تازه بیشتری از این شرکت عرضه خواهد شد. یک افشاگری تازه از چین بعضی از جزئیات کلیدی و نام رمز نسخه های آینده شیائومی را فاش نموده است.

این اطلاعات تازه به وسیله افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. او یک اسکرین شات از 12 نام رمزی که شیائومی به 12 نسخه آینده خود که در حال حاضر در حال توسعه هستند، به اشتراک گذاشته است.

چهار نام رمز اول این فهرست شیائومی munch، rubens، matisse و fog هستند. این چهار مدل در واقع کد های نرم افزار داخلی مدل های ردمی K50 شیائومی هستند که به نام تجاری آن ها به ترتیب ردمی K50 استاندارد، ردمی K50 پرو، ردمی K50 پرو پلاس و ردمی K50 Gaming Edition خواهد بود.

شرکت شیائومی رسماً اعلام نموده بود که از تراشه های Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و MediaTek Dimensity 9000 در دو مدل از سری Redmi K50 خود استفاده خواهد نمود. اکنون، Digital Chat Station، در پست خود در شبکه اجتماعی Weibo نشان می دهد که برای سایر مدل های سری Redmi K50 شیائومی نیز محصولات همان شرکت ها به کار خواهند رفت. به گفته این افشاگر دو مدل دیگر سری ردمی K50 از دو چیپست مختلف بهره می برند. این چیپست ها اسنپدراگون 870 و MediaTek Dimensity 8000 خواهند بود.

گفته شده که دو مدل بعدی این فهرست با نام های رمز شیائومی thor و loki معرفی شده اند. این دو مدل گوشی در حقیقت گوشی هایی مجهز به دوربین های پرچم دار شاخص هستند. در ادامه، Digital Chat Station اشاره می نماید که هر دو مدل به بهترین پردازنده شرکت معتبر کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهند شد و دارای سنسور های دوربین با کیفیت بالا برای علاقه مندان به عکاسی هستند.

شش مدل نهایی فهرست، با نام رمز شیائومی light، thunder، zizhan، zijin، taoyao و opal معرفی شده اند. این شش مدل ظاهراً نام رمز داخلی گوشی های تاشوی آینده شیائومی، گوشی شیائومی Mi MIX Flip و Fold 2 و بعلاوه گوشی های میان رده تازه سری Redmi Note 12 شیائومی هستند.

این افشاگر ادامه می دهد که شیائومی سال جاری گوشی های تاشو خود را به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 مجهز می نماید در حالی که گوشی های سری Redmi Note 12 ممکن است دارای چیپست معرفی نشده Snapdragon 7 Gen 1 باشند.

شرکت شیائومی قبلاً تأیید نموده بود که رویداد معرفی سری Redmi K50 را در ماه فوریه برگزار خواهد نمود. طبق تیزر رسمی، یکی از دستگاه های سری Redmi K50 که ماه آینده عرضه می گردد دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی و خنک کننده دوگانه مایع VC خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2248

به "افشای نام رمز گوشی های شیائومی در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای نام رمز گوشی های شیائومی در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید