انیمیشن خورده شده در آمریکا

به گزارش بارازعلی، انیمیشن کوتاه خورده شده ساخته محسن رضاپور از اکتبر 2020 به مدت یکسال، در بعضی سینماها و برنامه های مجازی در آمریکا و کشورهای حوزه آمریکای شمالی به نمایش درخواهد آمد.

انیمیشن خورده شده در آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، جشنواره بچه ها نیویورک، از جشنواره های آمریکا و Oscar Qualify است و هر ساله محبوب ترین فیلم های جشنواره را انتخاب نموده و به عنوان بهترین های جشنواره Best of the Fest نمایش می دهد.

خورده شده از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در جیبی استودیو ساخته شده است.

این انیمیشن کوتاه پیش از این برنده جایزه ویژه هیات داوران یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران شده و در بخش مسابقه جشنواره دیگر نظیر اشتوتگارت، سیکاف، انیبار، استاپ موشن مونترال و... به رقابت پرداخته است.

لازم به ذکر است: داستان انیمیشن کوتاه خورده شده در دنیایی رُخ می دهد که همه در حالِ خوردن یکدیگر هستند؛ اما در این بین، یکی از موجودات راهی برای بقا پیدا نموده و پس از خورده شدن، درون شکم گرگی به زندگی اش ادامه می دهد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1435

به "انیمیشن خورده شده در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن خورده شده در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید