اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد

به گزارش بارازعلی، به تازگی تصاویری جدید از دو گوشی گلکسی S20 اولترا و S20 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است.

اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ هفته آینده طی یک رویداد، خط تولید گلکسی S20 را به همه طرفدارانی که تا به امروز منتظر آن بودند معرفی خواهد کرد. اما پیش از آن ما اکنون به تصاویر جدید بسیار خوبی از این دستگاه دسترسی داریم. اولین تصاویر زنده گلکسی S20 اولترا و S20 پلاس در فضای مجازی فاش شده و نکته بسیار خوب در این باره این است که عکس های مذکور به بسیاری از شایعه های از پیش منتشر شده شباهت دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در پشت خود است. این دوربین تقریبا به اندازه نصب پهنای این دستگاه عریض است و در خود یک لنز پریسکوپی که به وسیله سه دوربین دیگر، یک میکروفون و یک فلش LED همراهی می شود جای داده است. البته یک سنسور دیگر نیز زیر لایه محافظ این ماژول قرار داده است.

اگر ما تا به امروز به این شایعات اعتماد داشته ایم این دوربین باید یک شوتر اصلی 108 مگاپیکسلی باشد که درون خود یک سنسور ISOCELL Bright HMX جای داده است. علاوه بر این یک لنز تله فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی نیز که زوم 10 برابری اپتیکال و 100 برابر هیبریدی ارائه می دهد در آن قرار گرفته است. یک لنز اولترا واید و یک دوربین 64 مگاپیکسلی 64 مگاپیکسلی در دوربین این گوشی طراحی شده اند که مانند پلی فاصله بین ماژول معمولی و تله فوتو را پر می کنند.

یک منبع جداگانه به ما یک تصویر فاش شده دیگر ارائه کرد که شامل دو گوشی گلکسی S20 اولترا و S20 پلاس می شود. گوشی دوم دارای سنسور ToF در نسل پلاس خود است. دوربین های دیگر این دستگاه احتمالا یک لنز معمولی 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتوی 64 مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید-انگل 12 مگاپیسکلی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 966

به "اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید