اولین گروه از مسافران جام جهانی از فرودگاه لامرد به قطر پرواز کردند

به گزارش بارازعلی، سهراب عزیزی گفت: اولین گروه مسافران جام جهانی اهل کشور ترکیه به وسیله فرودگاه لامرد راهی دوحه شدند.

اولین گروه از مسافران جام جهانی از فرودگاه لامرد به قطر پرواز کردند

سهراب عزیزی،مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: طبق قرارداد دولت قطر و دولت ترکیه برای ارائه خدمات حمل و نقل به تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2022، قرار است تعداد 350 ون مرسدس VIP به وسیله عبور زمینی از خاک ایران وارد دوحه قطر گردد.

او با بیان اینکه اولین گروه از این خودرو ها چند روز گذشته به وسیله مرز بازرگان وارد کشور شدند گفت: این خودرو ها پس از عبور از استان های شمالی کشور وارد استان فارس شدند و در نهایت برای بارگیری به وسیله دریا وارد اسکله بندر دیر می شوند تا به وسیله دریا به دوحه ارسال شوند.

مدیر فرودگاه لامرد گفت: افراد انتخابی این سرویس ها و خودرو ها نیز با هماهنگی مسئولان قرار است به وسیله فرودگاه بین المللی شهدای لامرد با پرواز های لامرد- دوحه به قطر اعزام شوند که امروز اولین گروه 18 نفره از استانبول با پرواز لامرد به مقصد دوحه پرواز کردند.

عزیزی گفت: فرودگاه بین المللی لامرد با تمامی امکانات خود آماده انتقال مسافران برای تماشای بازی های جام جهانی به دوحه است که اولین پرواز آن صبح امروز و با انتقال گروه تدارکاتی از کشور ترکیه انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهدای لامرد در نیمه اول سال جاری بیش از 1400 مسافر و 25 تن بار را در جهت قطر اعزام و پذیرش نموده است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2378

به "اولین گروه از مسافران جام جهانی از فرودگاه لامرد به قطر پرواز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گروه از مسافران جام جهانی از فرودگاه لامرد به قطر پرواز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید