بازسازی و طراحی داخلی اداری بنگاه مالی در دونگوان چین

به گزارش بارازعلی، همانگونه که آگاه هستید امروزه در بازسازی و دکوراسیون داخلی استفاده از روش های نوین و خلاقانه در پروژه های معماری از مهم ترین ارکان طراحی این پروژه ها است . امروز در در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران قصد داریم یکی از این پروژه ها را به اتفاق هم آنالیز کنیم . این دفتر در شهر دونگوان چین واقع شده است .

بازسازی و طراحی داخلی اداری بنگاه مالی در دونگوان چین

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این دفتر به مساحت 1600 متر مربع و در سال 2019 ساخته شده است .

ایده های بازسازی ساختمان

این دفتر در منطقه ای واقع شده است که چشم انداز و آثار تاریخی و فرهنگی در آن به وفور دیده میگردد . این دفتر یک فضای چند منظوره است که هم به عنوان یک دفتر کار طراحی شده است و هم میتوان از آن به عنوان یک نمایشگاه استفاده کرد .

این دفتر قبل از بازسازی و تعمیرات ساختمان یک انبار قدیمی و متروکه بود که امروزه به یک دفتر کار تبدیل شده است . معماران این پروژه در صدد ایجاد فضایی بودند که دارای عملکرد ها و کارکردهایی مثبت و مورد احتیاج دفتر باشد و علاوه بر آن با یک سالن عظیم چند منظوره بتواند شکل یک نمایشگاه را به خود بگیرد .

اما معماری این دفتر با ایجاد یک هسته مرکزی به عنوان قلب این دفتر شروع شد . یک اتاق جلسه و کنفرانس شیشه ای که در مرکز دفتر واقع شده است با یک سطح پله که این قسمت را از سطح همکف جدا میکند که این افزایش سطح باعث شده است که یک فضای عظیم نشستن دور تا دور این منطقه شکل بگیرد و فضایی برای مصاحبه ها و نشست های محبت آمیز و غیر رسمی ایجاد گردد . دور تا دور این قسمت نیز یک منطقه پیاده روی مخصوص برای کارمندان شکل گرفته است تا در زمان های استراحت و بین کار ، کارمندان بتوانند از پشت میز نشستن های متوالی و زیاد دوری نمایند . این سطح که در چشم بیننده به گونه ای جلب نظر میکند که انگار بدون هیچ پایه و نگهدارنده ای روی هوا ایستاده است و حالتی ضد جاذبه دارد . در زیر این سطح قطعات چوب کار گذاشته شده است و با چیدمان و طراحی خاص این چوب ها این سطح اینگونه معلق در فضا به نظر میرسد .این فضا به گونه ای طراحی شده است تا هم عملکرد اتاق کنفرانس را داشته باشد و هم با فضای عریض اطرافش بتواند به عنوان فضایی چند منظوره عمل کند.

ایده دیگر طراحان برای دکوراسیون اداری این دفتر درست در روبروی این اتاق کنفرانس مرکزی شکل گرفته است . یک اتاق چای که از حجم ساختمان بیرون زده است و با محفظه ای دور تا دور شیشه ای و نمایی فوق العاده از منظره سبز گیاهان روبروی این دفتر روبرو است .

برای طراحی این مرکزیت کوشش شده است از عملکردهای جذاب و مورد احتیاج استفاده گردد . یک فضای کافه مانند در گوشه این سالن واقع شده است و فضایی برای دورهمی های محبت آمیز و صمیمی در این قسمت شکل گرفته است .

متریال در دکوراسیون اداری

برای دکوراسیون داخلی اداری این شرکت ، از پالت رنگی سیاه و سفید استفاده شده است که این انتخاب رنگ باعث شده است تا این فضا هم برای یک محیط کاری مناسب باشد و هم برای اوقاتی که از این دفتر به عنوان نمایشگاه استفاده میگردد ، ترکیب رنگی و متریالی زیاد و نامناسب ، این تعادل را بر هم نزند و این ترکیب رنگی برای این عملکرد نیز مناسب باشد .

استفاده از صفحات استیل سیاه و سفید سوراخ دار با خلل و فرج هایی که در آنها تعبیه شده است ، فضایی برای قرار دادن گلدان ها و گیاهان در آن ایجاد شده و باعث میگردد این محیط از یکنواختی و تکرار در بیاید .

طراحی منابع نوری مصنوعی متعدد و مختلف در جای جای این دفتر باعث شده است این فضای سیاه و سفید بتواند همواره پر نور و درخشان جلوه کند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1389

به "بازسازی و طراحی داخلی اداری بنگاه مالی در دونگوان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی داخلی اداری بنگاه مالی در دونگوان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید