با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه شروع آماده نمایش شد

به گزارش بارازعلی، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم کوتاه شروع به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی پس از اتمام تصحیح رنگ و نور آماده پخش و نمایش شد.

با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه شروع آماده نمایش شد

به گزارش خبرنگاران، فیلمبرداری این فیلم که در خرداد 99 انجام گرفت بر عهده علیرضا جاوید بود و تدوین فیلم نیز توسط بهرام عمرانی اجرا شده است.

شروع داستان بازگشت سهراب و تردیدهای او و همسرش غزال برای شروعی دوباره است. روایتی تصویری از آنچه بر این دو در جدایی گذشته است. در این فیلم غزال رهآورد و بهنام حسنپور به ایفای نقش پرداختند، و نقاشی های فیلم نیز از کارهای غزاله اخوان هنرمند معاصر ایرانی انتخاب شده است.

این فیلم کوتاه توسط گروه هنری درامانقد(dramanaghd.ir) تهیه شده است.

سایر عوامل این فیلم نیز عبارتند از: تهیه کننده: بهار میرزهره، ساخت تیتراژ و طراحی پوستر: گلناز اخوان، آهنگساز: امید دریانیان، صدابردار: حسین بیطاری، صداگذار: امید دریانیان، گریم: یوسف مبرهن، عکاسان تابلوهای نقاشی: محمود گلنراقی، رسول بهزادپور، منشی صحنه: مریم محمدی، دستیاران کارگردان: علیرضا خدابخش، بنیامین نراقی، دستیار فیلمبردار: فرشاد لاری، عکاس پشت صحنه: امیرحسین لاهوتی، تصحیح نور و رنگ: نهال چیذری-لابراتوار دیجیتال ایران نوین فیلم، استودیو خط فرضی. تهیه شده در: درامانقد

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1561

به "با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه شروع آماده نمایش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه شروع آماده نمایش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید