برگزاری 7 دوره استارت آپ به منظور کارآفرینی در خراسان رضوی

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله آسوده بعدازظهر دوشنبه در هفتمین رویکرد کارآفرینی استارت آپ در کاشمراظهار کرد :در خراسان رضوی هفت دوره استارت آپ در شهرستان های مختلف برگزار شده است و هدف گذاری شده است تعداد تیم های شرکت کننده را به 200 تیم افزایش دهیم.

برگزاری 7 دوره استارت آپ به منظور کارآفرینی در خراسان رضوی

وی اضافه کرد:این نهاد به عنوان استان پیشتاز در آغاز برگزاری دوره های مختلف وارایه شیوه های جدید کسب و کار و استارت آپ توانسته قدم های خوبی را بردارد و تاکنون 70 تیم با حضور 500 ایده پرداز را تشکیل داده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: مرحله نهایی دوره کارآفرینی استارت تاپ در اسفندماه و با حضور همه تیم ها برگزار می گردد و از هشت تیم برتر تجلیل خواهدشد و با اهدای جوایز نفیس تقدیر به عمل می آید.

آسوده بیان نمود: کمیته امداد از تیم های ایده پردازی استارت تاپ در حد توان و باتوجه به احتیاج آنها با اعطای تسهیلات قرض الحسنه و یا بلاعوض حمایت می نماید تا زمینه تبدیل ایده ها به کسب و کار فراهم گردد.

وی بیان نمود:اشتغال تنها محدود به کار اداری نیست بلکه با مبالغ کم و البته اراده و همت بالا هم می توان نسبت به ایجاد کسب وکار اقدام کرد وبا اجرای کسب و کارهای نوین فرصتی در اختیار جامعه قرار می گیرد تا مشاغل آینده به طور خلاقانه و متناسب با احتیاج ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 191

به "برگزاری 7 دوره استارت آپ به منظور کارآفرینی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 7 دوره استارت آپ به منظور کارآفرینی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید