تور ویتنام ارزان: تور مجازی آبشار دتیان ؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام

به گزارش بارازعلی، در این قسمت از تورهای مجازی، سراغ آبشار دتیان می رویم که از آن به عنوان زیبا ترین آبشار آسیا یاد می گردد.

تور ویتنام ارزان: تور مجازی آبشار دتیان ؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

آبشارهای مرزی همواره از جاذبه های دیدنی و مجذوب نماینده کشورهای مختلف جهان بوده و هستند. آبشار هایی مثل نیاگارا (Niagara) در مرز آمریکا و کانادا، آبشار ویکتوریا بین زامبیا و زیمباوه، آبشار ایگوئازو (Iguazu) در مرز میان برزیل و آرژانتین و آبشار دتیان (Detian) در مرز میان دو کشور چین و ویتنام، از جمله معروف ترین آبشارهای جهان به حساب می آیند که همه ساله، جهانگرد های بسیار زیادی را به خود جذب می نمایند. در این مطلب قرار است سراغ آبشار دتیان برویم.

همان طور که پیش تر هم ذکر شد، آبشار دتیان در مرز دو کشور چین و ویتنام قرار گرفته است. چین و ویتنام، از کشورهای بسیار زیبا و دیدنی آسیای شرق هستند که با جاذبه های دیدنی، آب وهوای بسیار خوب، تاریخ غنی و مواردی از این دست، سالانه میزبان جهانگرد های بسیار زیادی هستند. آبشار دتیان نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی چین و ویتنام است که به لیست بلند و بالای جاذبه های جهانگردی آن ها اضافه می گردد. همراه خبرنگاران باشید تا در این قسمت از سری تورهای مجازی، از آبشار دتیان بازدید کنیم.

در جریان جنگ ویتنام که طی روزهای سال 1979 درگرفت، از منطقه آبشار دتیان که با نام بان کیوک هم شناخته می گردد، به عنوان محل پیاده کردن نیروهای چینی یاد می گردد. در سال 1999 زمانی که برای مرزبندی میان چین و ویتنام مسائل و چالش های مختلفی ایجاد شده بود، از این آبشار به عنوان یک راهنما برای مشخص منطقه مرزی استفاده شد.

آبشار دتیان به وسیله رودخانه کوآی سان (Quay Son) تغذیه می گردد؛ رودخانه ای که در کشور چین سرچشمه دارد. این رودخانه و صدالبته آبشار دتیان، از جمله زیباترین چشم انداز های سرزمین های شرق آسیا را ایجاد نموده اند. این رودخانه در تمامی فصل های سال، چشم انداز هایی بکر و نفس گیر را پدید می آورد؛ چنانچه در فصل پاییز، نماهایی طلایی و دیدنیی را می توان در منطقه آبشار دتیان دیدن کرد؛ در فصل زمستان، ابرها و مه های ایجاد شده در اطراف آبشار، حال وهوایی زیبا و اسرارآمیز را پدید می آورد؛ در فصل بهار، شکوفه گل ها و درختان سرسبز، منطقه ای بی نهایت زیبا و سرزنده را در اطراف آبشار دتیان پدید می آورد. در تابستان و مابین ماه های مه و سپتامبر، طول این آبشار به 120 متر می رسد.

از آنجایی که این آبشار در مرز میان ویتنام و چین واقع شده است، دولت هر دو کشور در زیباسازی این منطقه، کوشش های فراوانی را به کار گرفته اند. قسمت چینی این آبشار، بسیار زیبا و شکیل است. موارد تزئینی و دسترسی های متنوعی که برای جهانگرد ها در این منطقه قرار گرفته است، ظاهری دیدنی و مجذوب نماینده را به آن بخشیده است. قسمت ویتنامی آبشار دتیان نیز از زیبایی و سادگی خاص خود بهره می برد. با دسترسی به خصوصی که در ابتدای مطلب وجود دارد، می توانید کاملا آزادانه و از تمامی زوایا، به بازدید از این آبشار دیدنی بپردازید. حتی می توانید به دو قسمت ویتنامی و چینی آن نیز بروید و زیبایی های هر دو بخش را بایکدیگر مقایسه کنید!

خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2202

به "تور ویتنام ارزان: تور مجازی آبشار دتیان ؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ویتنام ارزان: تور مجازی آبشار دتیان ؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام ارزان: تور مجازی آبشار دتیان ؛ شگفتی طبیعت در مرز چین و ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید