تور دبی: جشنواره تخفیف هواپیمایی امارات به مناسبت اکسپو 2020

به گزارش بارازعلی، تخفیف های هواپیمایی امارات در زمان برگزاری اکسپو 2020

اکسپو 2020 دبی بزرگترین رویدادی است که سال جاری برگزار می گردد. این رویداد چندی است شروع شده و تا 11 فروردین 1401 ادامه دارد. در این مدت برای سهولت سفر به شهر دبی، ایرلاین ها و هتل ها و سایر ارائه دهندگان خدمات سفر، پیشنهادهای ویژه ای را ارائه می دهند. هواپیمایی امارات در آخرین اعلامیه خود، کمپین تازه و تخفیف های شگفت انگیزش را اعلام نموده است.

تور دبی: جشنواره تخفیف هواپیمایی امارات به مناسبت اکسپو 2020

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

کمپین DXB (فرودگاه بین المللی دبی) یکی از برنامه های هواپیمایی امارات برای مسافران دبی در زمان برگزاری اکسپو 2020 است. بر اساس این کمپین هزینه بلیط هواپیما به مقصد دبی برای کلاس های پروازی اکونومی و بیزینس با تخفیف محاسبه می گردد. تا 10 اکتبر 2021 (18 مهر 1400) می توانید بلیط هواپیمای دبی را با 15 درصد تخفیف برای کلاس اکونومی و 20 درصد تخفیف برای کلاس بیزینس تهیه کنید. این تخفیف شامل پروازهای مشترک فلای دبی و هواپیمایی امارات هم می گردد.

یکی دیگر از برنامه های هواپیمایی امارات، اعطای بلیط رایگان بازدید یک روزه از اکسپو برای مسافرانش است. بر اساس این برنامه با مراجعه به صفحه بلیط اکسپو هواپیمایی امارات و وارد کردن شماره بلیط می توانید یک بلیط بازدید از اکسپو 2020 از این ایرلاین هدیه بگیرید. اگر پرواز شما در دبی توقف بیش از 6 ساعت داشته باشد، باز هم مشمول دریافت این هدیه مجذوب کننده می شوید.

هر مایل یک دقیقه دیگر کمپین معرفی شده به وسیله هواپیمایی امارات است. با سفر به دبی با بلیط این ایرلاین می توانید بابت هر دقیقه حضور در دبی امتیاز کسب کنید. امتیازی که اسکای وارد مایل نام دارد. این امتیاز به اعتبار و هدایای خوبی از سوی هواپیمایی امارات تبدیل خواهد شد. اگر بلیط خود را تا 10 اکتبر 2021 خریداری کنید و تا 31 مارس 2022 به دبی سفر کنید، می توانید از مزایای این طرح بهره مند شوید.

برای استفاده از این طرح به صفحه هر مایل یک دقیقه هواپیمایی امارات مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.

پرواز به دبی با هواپیمایی امارات فرصت استفاده از تخفیفات مجذوب کننده در 500 جاذبه، رستوران، کافه و … را به شما می دهد. یکی از مکان هایی که هواپیمایی امارات بازدید رایگان از آن را به شما هدیه می دهد، دبی فریم است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه کارت پرواز هواپیمایی امارات من در وبسایت این ایرلاین مراجعه کنید.

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2045

به "تور دبی: جشنواره تخفیف هواپیمایی امارات به مناسبت اکسپو 2020" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور دبی: جشنواره تخفیف هواپیمایی امارات به مناسبت اکسپو 2020" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: جشنواره تخفیف هواپیمایی امارات به مناسبت اکسپو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید