خیابان های دیدنی پاریس با معماری زیبا، عکس

به گزارش بارازعلی، در این مقاله با بعضی از خیابان های دیدنی پاریس آشنا می شویم:

خیابان های دیدنی پاریس با معماری زیبا، عکس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پاریس از شهرهای تاریخی اروپا با فرهنگ و اجتماعی غنی است. این شهر که تاریخی پرفراز و فرود را پشت سرگذاشته است، این گذشته و فرهنگ غنی را در معماری شهری و بافت کوچه ها و خیابان هایش گنجانده است. شما با قدم زدن در خیابان های پاریس بیشتر می توانید واقعیت زندگی در فرانسه را لمس کنید.

خیابان روسیرس

خیابان روسیرس در قلب محله ماریاس، از خیابان های دیدنی پاریس است که گویی از درون یک فیلم سینمایی بیرون آمده است. یک خیابان سنگ فرش شده که با کافه ها، غذاخوری ها و بوتیک های مستقل روسیرس یکی از خیابان های نمادین و ویژه پاریس است. یکی از جالب ترین بخش های خیابان Rosiers، مغازه فلافل فروشی آن در شماره 34 است که شهرتی جهانی دارد.

خیابان بارس

در خیابان باریک و سنگ فرش شده Barres که خودروها به سختی می توانند در آن حرکت نمایند، خانه هایی با دیوارهایی پوشیده شده از پیچک خودنمایی می نمایند. خیابان بارس یکی از جاهایی است که می توانید در کافه های آن اسپرسو خود را مزه کنید و از شلوغی شهر در امان باشید.

خیابان بناپارت

خیابان بناپارت یکی از نوگراترین خیابان های دیدنی پاریس است. مغازه های خیابان Bonaparte به خوبی با لباس های شیک و مد روز و کتاب ها و مجلات نوگرا این ویژگی را بروز می دهند.

خیابان کریمکس

خیابان دیدنی Cremieux پاریس به خاطر خانه های رنگارنگ و گربه هایش که در اینستاگرام مشهور شدند شناخته می گردد. این خیابان رنگارنگ بسیار به اپرای باستیل هم نزدیک است.

خیابان شانزه لیزه

لیست خیابان های دیدنی پاریس بدون شانزه لیزه مشهورترین خیابان پاریس کامل نمی گردد. این خیابان مشهور پاریس نه تنها در کنار بعضی از مهمترین جاهای دیدنی پاریس و اماکن فرهنگی آن قرار گرفته، خود به دلیل زیبایی و جاذبه هایش بین مردم و گردشگران مشهور است. شانزه لیزه (Champs-Élysées) بلواری ایده آل برای خرید لباس های لوکس یا استراحت برای نوشیدن یک قهوه در کافه های آن است.

خیابان مونتسوریس

مونتسوریس یکی از زیباترین خیابان های دیدنی پاریس است که به پارک زیبای مونتسوریس هم نزدیک است. خیابان (Montsouris) در منطقه 14 پاریس قرار گرفته و خیابانی سنگ فرش شده و مناسب برای قدم زدن و گردش به دور از شلوغی شهر است.

خیابان لابریویر

خانه صورتی رنگ مونتمارته مشهورترین ساختمان خیابان لابریویر است و خانه دالیدا خواننده مشهور فرانسوی هم در سمت دیگر آن واقع شده است. خیابان lAbreuvoir مثل تصویری از گذشته پاریس است. در این خیابان سنگ فرش شده خانه هایی پوشیده شده از پیچک و پاپیتال اثری از ازدحام شهر یا هجوم گردشگران نیست. مخوصا اگر صبح و در میانه هفته به آن بیایید.

خیابان لامارک

خیابان لامارک یکی دیگر از خیابان های دیدنی پاریس در منطقه مونتمارته است. کافه مهاجر در خیابان Lamarck گویی از یک قرن پیش به جا مانده است. اسم خیابان برگرفته از نام یک پروفسور جانورشناس در سده 18 و 19 است.

خیابان نیکولاس فلامل

نیکولاس فلامل که یکی از شخصیت های داستان های هری پاتر است، شخصیتی واقعی بوده که همراه همسرش در پاریس زندگی می نموده است و جی.کی. رولینگ در زمان تحصیل در پاریس با آثار او آشنا می گردد. در انتهای خیابان باریک Nicolas Flamel، برج کلیسای سنت جاکوب واقع شده است.

خیابان تورنل

در فصل تابستان یکی از بهترین خیابان های دیدنی پاریس برای قدم زدن، خیابان تورنل است. فروشگاه ها و مغازه های کوچک و مستقلی در خیابان Tournelle هستند. از این خیابان می توانید کلیسای نوتردام را ببینید. در این خیابان مغازه های رسمی و ثبت شده ای رای کالاهای عتیقه مجاز وجود دارد و همچنین فضاهای سبزی برای پیک نیک کردن.

خیابان سن

به موازات خیابان بناپارت، خیابان سن همان صندلی را از لحاظ داشتن مغازه های شیرینی فروشی دارد. همانطور که از نام خیابان تعیین است، خیابان سن به رود سن می رسد. در خیابان Seine می توانید شیرینی های ایتالیایی و شکلات های فرانسوی فوق العاده ای را امتحان کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1482

به "خیابان های دیدنی پاریس با معماری زیبا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان های دیدنی پاریس با معماری زیبا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید