تور دبی ارزان: ساخت موزه شناور لوور ابوظبی، رویایی نزدیک به واقعیت

به گزارش بارازعلی، آرزوی ساخت موزه لوور ابوظبی با رسیدن به مراحل پایانی ذره ای به واقعیت نزدیکتر شده است

در حالی که کارکنان موزه لوور در پاریس چند هفته پیش سخت کوشش می کردند تا مانع ورود آب به موزه شوند ، نسخه ابوظبی این موزه به استقبال عنصر H2o می رود . امارات متحده پیش از این تجربه داشتن ویلاها و هتل های شناور را داشته ولی حالا آنها در حال اضافه کردن این موزه به فهرست اماکن آبی خود هستند .

تور دبی ارزان: ساخت موزه شناور لوور ابوظبی، رویایی نزدیک به واقعیت

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

55 ساختمان تحت عنوان شهر موزه به وسیله معمار معروف Jean Nouvel طراحی شده اند و اخیرا پس از برداشتن دیوارهای دور ساختمان شکوه و عظمت خود را نمایان کردند . تاریخ اولیه افتتاح این موزه سال 2012 اعلام شده بود که به علت تاخیر در فرایند ساخت آن تا به امروز مرتبا به تعویق افتاده بود .

عکس ها و ویدیویی که از مراحل ساخت آن به تازگی منتشر شده نمایانگر جاذبه اصلی آن است. در موزه لوور ابوظبی، گنبد بزرگ فولادی آن کاملا به وسیله آب محاصره شده و حتی در شب با روشن شدن 4.500 چراغ ، چشم انداز زیباتری پیدا می نماید . این تخریب هدفمند به خلیج فارس اجازه داد تا یک موزه معمولی را به یک موزه شناور تبدیل کند.

این موزه درست مثل خواهر خود در فرانسه آثار هنری را از سراسر جهان با تاکید خاص بر ایجاد یک پل ارتباطی میان شرق و غرب و پرورش گفت و گو میان فرهنگ ها و تمدن ها به نمایش خواهد گذاشت - خواست موزه تمرکز بر روی موضوعات جهانی و تاثیرات مشترک است و یک پیش نمایش از آن در پاریس در سال 2014 به عنوان بخشی از نمایشگاه تولد موزه به نمایش گذاشته شد. ساخت این موزه بدون انتقاد نیز نبوده است و نگرانی هایی در میان جامعه هنری به خاطر شرایط استخدام کارگزان و ساخت و ساز این پروژه به وجود آورده است که سود عمده حاصل از آن (معامله ای به ارزش 450 میلیون یورو) نصیب موسسه لوور می گردد .

عکس های نو نمایانگر اتمام پروژه در تاریخی نزدیک است اما هنوز تاریخ دقیقی برای افتتاح آن اعلام نشده است . گزارشاتی وجود دارد مبنی بر اینکه موزه گوگن هایم در کوشش است تا پروژه مشابهی را در سال آینده افتتاح کند .

منابع : lonelyplanet.com - travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2226

به "تور دبی ارزان: ساخت موزه شناور لوور ابوظبی، رویایی نزدیک به واقعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: ساخت موزه شناور لوور ابوظبی، رویایی نزدیک به واقعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید