سه فرنگی کار ایران فینالیست شدند، دلخانی و راهنمایی در رده بندی

به گزارش بارازعلی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا صبح امروز (سه شنبه) در شهر دهلی نو هند برگزار گردید که در سرانجام پویا ناصرپور، پژمان پشتام و امین میرزازاده در اوزان 55، 77 و 130 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند و میثم دلخانی و بهروز راهنمایی در اوزان 63 و 87 کیلوگرم نیز در ملاقات رده بندی حضور دارند.

سه فرنگی کار ایران فینالیست شدند، دلخانی و راهنمایی در رده بندی

نتایج کشتی گیران کشورمان تا به امروز به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دونگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 7 آروجان حالاکورکی از هند را از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد. ناصر پور در ملاقات پایانی به مصاف جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز دنیا از ازبکستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت. دلخانی در این ملاقات با یرنور فیتداخمتوف از کشور قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه 3 بر یک از سد بهزاد عمراف از ازبکستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با رنات الیاز اولو از قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز و به ملاقات فینال راه یافت. پشتام در ملاقات فینال به مصاف تمرلان شادوکایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از قزاقستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم بهروز راهنمایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 6 از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز دنیا و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 7 بر صفر از آزات سالیندینوف از کشور قرقیزستان جلو بود به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به کشتی ادامه نداد و مغلوب گردید. راهنمایی در صورت برطرف مصدومیت و ادامه کار در ملاقات رده بندی با برنده کشتی گیران تاجیکستان و عراق مصاف خواهد داد.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک ملاقات نزدیک با نتیجه 3 بر 3 مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به رجحان رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک آرتا سونودا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی ملاقات فینال شد. میرزازاده در ملاقات فینال با مین سئوک کیم دارنده مدال برنز دنیا از کره جنوبی کشتی می گیرد.

ملاقاتهای رده بندی و فینال از ساعت 16 امروز به وقت ایران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 986

به "سه فرنگی کار ایران فینالیست شدند، دلخانی و راهنمایی در رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه فرنگی کار ایران فینالیست شدند، دلخانی و راهنمایی در رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید