شکار لحظه ها با آیفون آسان تر شد ، این هک ساده به یاری تان می آید

به گزارش بارازعلی، دکمه مخفی آیفون در نحوه عکس گرفتن کاربران تغییر شگرفی ایجاد می نماید. در صورتی که کاربران شیوه تازه عکاسی با آیفون را یاد بگیرند،دیگر هرگز از روش قدیمی استفاده نخواهند کرد. با استفاده از این شیوه می توان سریع دوربین را برای عکاسی آماده کرد.

شکار لحظه ها با آیفون آسان تر شد ، این هک ساده به یاری تان می آید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، گرفتن یک عکس سریع از چیزی باورنکردنی بستگی به این دارد که شما دوربین را در یک لحظه راه اندازی کنید. اما زمانی که ناگزیر می شوید قفل گوشی خود را باز نموده، برنامه دوربین را جستجو کنید و روی آن ضربه بزنید، امکان دارد آن لحظه گذشته باشد و سوژه عکاسی شما از دست رفته باشد.

خوشبختانه یک هک آیفون کمتر شناخته شده وجود دارد که می تواند به شما یاری کند. لوگوی اپل در پشت گوشی می تواند به عنوان دکمه ای برای اقداماتی مانند گرفتن اسکرین شات یا باز کردن دوربین عمل کند. این دکمه (گزینه) Back Tapنام دارد و با به روزرسانی نرم افزار iOS 14 که در سال 2020 برای آیفون ها عرضه شد، در دسترس نهاده شد. می توانید با جستجو در تنظیمات آیفون، Back Tap را فعال کنید.

Back Tap در قسمت تنظیمات آیفون قرار گرفته است و برای فعال کردن دکمه پشت گوشی ابتدا باید این گزینه را فعال کرد

نحوه استفاده از Back Tap در آیفون

برای روشن کردن این ویژگی، مطمئن شوید که به iOS 14 یا سیستم عامل نو تر مجهز شده اید، یعنی در واقع نرم افزار شما به روز رسانی شده است. برای انجام این کار، به تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار بروید. سپس به برنامه تنظیمات خود بروید. به پایین اسکرول کنید و روی Accessibility ضربه بزنید و سپس Touch را بزنید. سپس به سمت Back Tap حرکت کنید.

شما این انتخاب را خواهید داشت که Double Tap یا Triple Tap را روشن کنید. هر کدام را که انتخاب کنید همان گزینه ها را به شما می دهد. برای مشاهده ویژگی هایی که اکنون می توانید با دو یا سه ضربه در پشت تلفن از آن ها بهره ببرید، ضربه بزنید. این ویژگی ها شامل باز کردن برنامه دوربین، گرفتن اسکرین شات، کم یا زیاد کردن صدا، بزرگنمایی، اسکرول و موارد دیگر هستند. به عنوان مثال، اگر می خواهید از Double Tap برای گرفتن اسکرین شات بهره ببرید، روی گزینه Double Tap کلیک کنید و سپسScreenshot را علامت بزنید.

بیشتر بخوانید:

چرا فروختن آیفون تان خطرناک است؟ | توصیه های مهم اپل به دارندگان آیفون

اکنون باید بتوانید تنها با دو بار ضربه زدن به پشت گوشی خود یک اسکرین شات بگیرید. به خاطر داشته باشید که اگر قاب گوشی تان ضخیم است، ممکن است این ویژگی کار نکند. می توانید با استفاده از مراحل مشابهی که در این مطلب به آن ها اشاره شد، ویژگی ها را تغییر دهید یا هر زمان که بخواهید آن را خاموش کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2472

به "شکار لحظه ها با آیفون آسان تر شد ، این هک ساده به یاری تان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار لحظه ها با آیفون آسان تر شد ، این هک ساده به یاری تان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید