صعود کاشیما ژاپن و گوانجو چین به ایستگاه بعدی لیگ قهرمانان

به گزارش بارازعلی، تیم کاشیما ژاپن و گوانجو چین با پیروزی بر حریفان خود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

صعود کاشیما ژاپن و گوانجو چین به ایستگاه بعدی لیگ قهرمانان

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه E، تیم های کاشیما ژاپن و شاندونگ لوننگ چین به مصاف هم رفتند که نماینده ژاپن با فزونی دو بر یک در این بازی، پیروز شد به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. گل های این بازی را ایتو و شیراساکی در دقایق 68 و 70 برای کاشیما به ثمر رساندند و تک گل نماینده چین را مروان فلینی در دقیقه 11 به ثبت رساند.

در بازی دیگر این گروه ژیونگنام کره جنوبی با دو گل جوهور دارالتعظیم مالزی را شکست داد اما با توجه به پیروزی کاشیما در بازی آخر خود شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را از دست داد. گل اول این بازی را لوک کاستایگونس در دقیقه 66 و موتو 5+90 به ثمر رساند.

در جدول گروه E، شاندونگ لوننگ چین با شکستی که امروز مقابل کاشیما داشت اما با 11 امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و کاشیما ژاپن با 10 امتیاز دوم شد و به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کرد. همچنین ژیونگنام کره جنوبی با 8 امتیاز سوم و جوهور دارالتعظیم مالزی با 4 امتیاز چهارم شدند و دور رقابت ها کنار رفتند.

اما در گروه F، گوانجو چین با فزونی یک گله مقابل دایجو اف. سی کره جنوبی پیروز شد به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. تک گل این بازی را پاولینو در دقیقه 65 به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، سانفرسه هیروشیما ژاپن سه بر یک ملبورن ویکتوری استرالیا را شکست داد و با صدرنشینی در این گروه به دور بعد صعود کرد. گل های نماینده ژاپن را ماتسوموتو، یوسوکه میناگاوا و تسوکاسا موریشیما در دقایق 5، 73 و 75 به ثمر رساندند و تک گل ملبورن ویکتوری را کیسوکه هوندا در دقیقه 70 به ثبت رساند.

در جدول گروه F، سانفرسه هیروشیما ژاپن با 15 امتیاز صدرنشین این گروه شد. گوانجو چین با پیروزی بر دایجو اف. سی کره جنوبی، 10 امتیازی شد و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد و دایجو اف. سی نیز با قبول این شکست، 8 امتیازی باقی ماند و در رده سوم نهاده شد و از دور رقابت ها کنار رفت. در انتهای جدول این گروه، نیز ملبورن ویکتوری استرالیا با یک امتیاز با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 432

به "صعود کاشیما ژاپن و گوانجو چین به ایستگاه بعدی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود کاشیما ژاپن و گوانجو چین به ایستگاه بعدی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید