طراحی یک ماوس خاص برای گیمرها

به گزارش بارازعلی، بعضی گیمرها از عرق کردن کف دست خود هنگام بازی گلایه مندند و همیشه به دنبال راهی برای حل این مشکل هستند. به همین دلیل یک استارتاپ با طراحی یک ماوس خاص و ویژه با نامZephyr به احتیاج آنان پاسخ داده است.

طراحی یک ماوس خاص برای گیمرها

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

لازم به ذکر است در ساختار این ماوس ویژه بازی های کامپیوتری، یک فن به کار رفته تا دست گیمرها را در اوج هیجان، خنک نگه دارد. روی سطح این ماوس هم حفره هایی دیده می گردد که هم شکل زیبایی به ماوس بخشیده و هم موجب جریان هوا می گردد تا دست گیمر را خنک کند. همچنین یک دکمه در زیر ماوس قرار گرفته است که گیمر می تواند با توجه به گرما و عرق دست خود، سرعت فن و وزش باد را کم یا زیاد کند. علاوه بر فن، Zephyr ویژگی های دیگری هم دارد به عنوان مثال یک سنسور با رزولوشن بسیار بالا دارد که کار را برای گیمر بسیار آسان می نماید تا کلیک هایش را با سرعتی بسیار بالا انجام دهد و هیچ ثانیه ای از بازی از دست نرود. همچنین یک دکمه در ساخت این ماوس به کار رفته تا بر حسب احتیاج بتوان آن را به حالت گیم یا کار معمولی در دفتر تبدیل کرد.

گفته می گردد کمپانی سازنده، مدعی است که طول عمر این ماوس 68گرمی تا 50میلیون کلیک خواهد بود که طول عمر مناسبی برای یک ماوس پرکار به حساب می آید. این ماوس نسبت به نمونه های معمولی که عمدتاً 120گرم هستند بسیار سبک تر است. از سوی دیگر در ساخت این ماوس خاص از چراغ های ال ای دی RGB استفاده شده که می توانند 7 طیف رنگی را از موس بتابانند. Zephyr اکنون روی وب سایت کیک استارتر حدود 6هزار و 500 دلار سرمایه جمع آوری نموده که 4 برابر رقم پیش بینی شده است. گیمرها می توانند این ماوس را با بهای 89دلار یا هرجفت به قیمت 169دلار پیش خرید نمایند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود این محصول در اکتبر راهی بازار می گردد و البته بهای آن هم بیشتر از زمان پیش فروش خواهد بود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 1382

به "طراحی یک ماوس خاص برای گیمرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی یک ماوس خاص برای گیمرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید