فلای دبی؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت دبی

به گزارش بارازعلی، هواپیمایی فلای دبی

شرکت هواپیمایی فلای دبی سال 2009 به عنوان یک ایرلاین دولتی و مقرون به صرفه قیمت با هدف جابه جایی مسافرین بیشتر بین مقاصد مختلف دنیا در شهر دبی تاسیس شد. دفتر مرکزی این ایرلاین در ترمینال 2 فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است و در حال حاضر به بیش از 90 مقصد از سراسر دنیا پرواز دارد. شرکت هواپیمایی فلای دبی با وجود اینکه زیرمجموعه شرکت هواپیمایی امارات نیست ولی از حمایت و پشتیبانی این ایرلاین برخوردار است و همیشه در کوشش است تا با توسعه شبکه پروازی و جوان سازی ناوگان هوایی، رضایت مسافرین خود را جلب کند.

فلای دبی؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت دبی

ناوگان هوایی فلای دبی

فلای دبی یکی از جوان ترین ناوگان هوایی را دارد و همه هواپیماهای فعال این ایرلاین تازه و مدرن هستند. ایرلاین فلای دبی 50 فروند هواپیمای بوئینگ 737-800 فعال دارد و با توجه به هدف این ایرلاین برای توسعه ناوگان هوایی خود، قرارداد خرید 110 فروند هواپیمای بوئینگ را نیز امضا نموده است.

خرید بلیط فلای دبی

خرید بلیط هواپیما فلای دبی نیز همانند بلیط دیگر ایرلاین ها در خبرنگاران فراهم شده است و شما تنها کافی است به صفحه فلای دبی مراجعه کنید و پرواز مورد نظر خود را جستجو کنید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط فلای دبی در خبرنگاران حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید بلیط پروازهای فلای دبی از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در جهان را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین بخرید.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه قیمت هواپیما فلای دبی

کلاس های پروازی فلای دبی

فلای دبی درحال حاضر در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی به مسافرین خود خدمات ارائه می دهد.

بیزینس کلاس

کابین های کلاس پروازی بیزینس فلای دبی ظرفیت 12 مسافر را دارد. صندلی های بیزینس کلاس فلای دبی بزرگتر، راحت و جادار هستند به گونه ای که مسافر هنگام استراحت آرامش بیشتری را احساس می نماید. فضای قابل افزایش جلوی پاها، فاصله 42 اینچی بین صندلی ها، دسترسی به فیلم های معروف جهان، حرکت قابل توجه پشتی صندلی به مقدار 7 اینچ و نمایشگرهای لمسی از دیگر امکاناتی است که بیزینس کلاس فلای دبی برای مسافران خود فراهم نموده است. بعلاوه فلای دبی در پروازهای کوتاه منویی از غذاهای سرد و در پروازهای طولانی منویی ویژه برای یک وعده غذای کامل همراه با پیش غذا، دسر و انواع نوشیدنی را سرو می نماید.

اکونومی کلاس

فلای دبی در کلاس اکونومی نیز فضا و امکانات مناسبی مثل صندلی های راحت، منوی غذایی متنوع با امکان انتخاب غذای مدنظر هنگام رزرو بلیط، اینترنت و … را برای مسافرین خود در نظر گرفته است.

https://www.flytoday.ir/blog/best-restaurants-in-dubai/https://www.flytoday.ir/blog/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%A8%DB%8C/

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 2397

به "فلای دبی؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلای دبی؛ ایرلاین مقرون به صرفه قیمت دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید