معرفی هتل روزوود گئورجیا ونکوور ، 5 ستاره

به گزارش بارازعلی، هتل روزوود گئورجیا ونکوور | Rosewood Georgia Vancouver Hotel

این هتل که در سال 1927 ساخته شده است، دارای 4 رستوران، در نزدیکی گالری هنری ونکوورو با 5 دقیقه پیاده روی فاصله از فروشگاه رابینسون واقع شده است. استنلی پارک با 5 دقیقه رانندگی در دسترس است و شامل آکواریوم، مسیرهای پیاده روی و سواحل است. ایستگاه اتوبوس مرکز شهر ونکوور در یک بلوک فاصله از هتل روزوود گئورجیا ونکوور Rosewood Georgia Vancouver Hotel قرار گرفته است. این هتل با نظر بسیاری از کاربران سایت های رزرو آنلاین یکی از محبوب ترین هاست. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل روزوود گئورجیا ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل روزوود گئورجیا ونکوور ، 5 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل روزوود گئورجیا نکوور

این هتل 5 ستاره دارای 156 اتاق در 12 طبقه می باشد و امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری عروسی، رویدادها و جلسات با 915 متر فضای کنفرانس و 7 اتاق جلسه، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات 24 ساعته میز پذیرش، امکانات ورزشی 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت وای فای بصورت رایگان می باشد، همچنین امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود. دارای مکانی برای نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) است و شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه های رایگان در لابی داشته باشید، امکان استفاده از سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک، انبار چمدان و لیموزین یا تاکسی شهری نیز از خدمات دیگر این هتل محسوب می شود و قهوه و چای در بخش های عمومی در دسترس است. ورود به این هتل از ساعت 15:00 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید از ساعت 11:00 تا ساعت 12:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان این هتل نیز به زبان انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل روزوود گئورجیا ونکوور

خدمات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام می باشد. همچنین این هتل درای یک کافه می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به این کافه مراجعه کنید و آنچه مورد علاقه شماست را از آن سفارش دهید.

رستوران های هتل

صبحانه کامل با هزینه اضافه در دسترس است.

رستوران هاکسورس Hawksworth: این رستوران در خدمت صبحانه، ناهار و شام است. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند.

رستوران رفلکشن Reflections: این رستوران در کنار استخر، ناهار و شام در آن سرو می شود. میهمانان می توانند از نوشیدنی ها در کافه و غذا در فضای باز (شرایط آب و هوایی) لذت ببرند.

کافه 1927: این کافه فقط خوراک های سبک ارائه می دهد.

کافه بل Bel Cafe: این رستوران متخصص در غذاهای ترکیبی است.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

اینترنت رایگان سیمی و وای فای، روزنامه های رایگان، گاو صندوق های دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، تماس های تلفنی رایگان محلی، ملافه های ضد آلرژی، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، کمد و رخت آویز، دوش و وان در حمام و حوله بخشی از امکانات و خدمات اتاق ها در این هتل 5 ستاره می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچال، میز کار و کلیه وسایل آشپزخانه در درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل روزوود گئورجیا ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق کینگ کلاسیک: 23 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سوپریور: 30 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو: 46 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس: 38 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ دولوکس با دو تخت دبل: 38 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ سوپریور با دو تخت دبل: 30 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت با یک اتاق خواب اکسکیوتیو: 78 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت جونیور: 54 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 700 متر است که با پای پیاده حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ: 800 متر از شما دورتر بوده که با پای پیاده حدود 13 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 1 کیلومتر است. با تاکسی حدود 12 دقیقه طی کردن این جهت طول می کشد. اتوبوس هم 43 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 1 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 14 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 2 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 36 دقیقه راه دارید. بخشی از این جهت با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 4 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 11 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این جهت 25 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 800 متر دورتر است که با پای پیاده حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 6 کیلومتر است که با تاکسی 19 دقیقه و با اتوبوس 48 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل روزوود گئورجیا ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6C 1P7، ونکوور، خیابان گئورجیا غربی 801

801 W Georgia St, Vancouver, BC V6C 1P7, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: barazali.ir شناسه مطلب: 438

به "معرفی هتل روزوود گئورجیا ونکوور ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل روزوود گئورجیا ونکوور ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید